IDAG...

Hände det.
Jag har klippt mig! Och det mina kära vänner har jag inte gjort sen i April! Var lite på tiden känns nästan som det "årliga" julbadet. Alla tycker jag är så fin! Jag med! Lite färg på detta så.
Gjorde en konstig upptäckt hos frissan. Var ett väldigt konstigt sken i salongen det lös grått. Förstår NI!!! GRÅTT ur mitt hår, huvva! Ok, erkänner har sett det tidigare också men förnekelsen är en bra vän ibland.
Köpte oxå torrschampoo. Tänkte testa använda det nån ggn i veckan. Eftersom jag jobbar i kök så tycker jag mitt hår alltid känns skitigt och tvättar de alldeles för ofta. Frissan förklara att ju mer man tvättar håret desto mer "skydd" för håret produceras vilket gör att man upplever det fettigt.
Torrschampoo gör att det där glansiga tonas av! PERFEKT! Så nu ska håret få bli fint!
 
I morse var jag så trött att jag var säker på att det var LÖRDAG! När klockan ringde fatta jag inte vad som hände. Ögonen var som en stenmur höll t om på att somna om vilket jag sällan gör. Fruktansvärt och vara så här trött.
Ledigheten är mer än välkommen!

Idag åt vi middag på ICA. Japp där bjöds på jultalrik. Var jättegott. Inte alla dagar man får det på en affär.
Kön ringlade lång. SÅ himla gott! Elina åt potatis som HåkanBråkan ;)  Tappade bort hon?! Men hittade flickebarnet framme vid disken där maten las upp där hon tröck pära efter pära. Kära barn! GRATIS är GOTT och finns väl inge som potatis på julbordet ;)
 
Imorgon är sista dagen innan jullov. DÅ har barnen julbad en traditon skolan har i Åsele. Alltid sista dagen innan jullovet. Där brukar de sprutas kall vatten och annat skoj.
Idag var det juldans och film.
 
Fredag LEDIGT
 
En STOR GOD JUL åt Er alla ifall jag inte hinner in hit mer innan vi åker norröver.....
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

...händer det nåt annat här då? förutom att julen är slut ;)

2013-01-04 @ 13:16:36
Postat av: Jennie

Hahaa nä jag e ju så gammal att jag har nog med att hinna med Instagram ;)

2013-01-04 @ 15:59:22
URL: http://familyrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0