MORR!

Hatar Wodfeud!! Ghaaa! Fbannat!! Men är som en drog kan inte sluta spela :)
 
Idag är det redan Torsdag. Bara 3 arbetsdagar kvar sen, ja just ja får jag ju jobba lite på den fjärde dagen oxå!
Men vad gör väl det snart väntar julledigt i hela 7 dagar!
My good vad jag längtar!

Idag var de julfest med Elina´s klass. Fika och disco så taket gungade. Men inte fick vi "stora ungdomar" vara med och dansa inte! Nä här var det att hålla sig på sin kant! Just ja, tomten kikade förbi också. Så sött se barnen alldeles lyriska! Vissa nöjda andra mindre nöjda ;) Ibland kan man verkligen ogilla tomten! :)
 
Imorgon ska M bjuda ut mig på lunch, romantiskt. Min oljiga man och jag! Kan de bli bättre?! :))

Nä nu krypa ner under täcket.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0