Nedvarvning!

Äntligen helg! 2 advent är det också. Men tror Ni någon kommit ihåg att tända andra ljuset?
Nä det får bli imorgon!
Barnen e lite rosslig. Håll tummarna att det inte blir värre. Vill inte vabba i veckan.
 
Har börjat rensa i garderoben. Det behövs. Men vad ska man göra med alla kläder?! Ge el sälja?!
Tradera är ju smidigt men jobbigt det där med frakten.
 
Igår fick vi en suuuuper GOD middag. Emanuel fixade maten. Vart stek fläskfilé som serverades med hasselbacks potatis och kall vitlökssås. Han hade också gjort en god sallad. Han är väldigt duktig i köket, brås på mor sin.
Elina ville laga mat nästa helg så hon plockade fram kokboken och det var än det ena efter det andra som fröken fräken vill tillaga. Så få se vad det kommer bjudas på.
 
Tydligen hade barnen handlat julklappar idag men inte är jag nyfiken inte!
 
Just ja, barnen och M gjorde rocky roads och åå va dom va goda. Dom innehöll både nötter, gelehallon och daim.
NamNam!!
Jag ska baka biscutes med barnen hade jag tänkt, undra om det är svårt?! Jag är ju inte allt för haj på att baka ;) men roligt testa. Ååå va jag älskar JUL!

Kommentarer
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Hej!
Tusen tack för ditt kommentar till mig inne på Mirkas blogg, guldvärt att du tar dig tid att hjälpa mig! :)

Vilka söta barn du har förresten, hoppas inte lill-sessan blir sjuk nu :-(

Kram//Satu

2012-12-09 @ 22:48:35
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0