Oj!

Elina är 7 år nu! Tror hon fick sin bästa födelsedag, ever!
Monster High så det knakar. Kalas med Monster High, presenter av alla de slag med just Monster High det var väska, fruktlåda, smink, klänning, dockor, peruk osv. Förutom alla Monster High fick hon jättefina kläder, bob, parfym halsband m.m Så otroligt många jättefina presenter och massa god fika.
Hon hade oxå sitt första riktiga kalas med Monster High tema. Bjöd in vänner och jag tänkte o´boy hur ska detta gå?!
Men jisses var så lugnt och dom lekte hela tiden på hennes rum förutom fika och fiskdamm då ;)
Så var en väldigt övertrött men nöjd tjej som somnade.
 
I vanlig ordning har det nog inte hänt så mycket.
Dagarna bara rusar. Inte alltid lätt och hinna med allt med två växande barn i huset som har aktiviteter och läxläsning.
Mamma och Pettsson var och hälsade på i helgen. Var så mysigt. Man kände inte den där ensam känslan.
Vi promenerade och var på Loppis. Pratade och skrattade. Melodikrysset får vi ju inte glömma det är obligatoiskt.
 
Till helgen ska manne på cup i Storuman återigen jobbar jag. Trist. Hade verkligen velat följa och hejja på! Tycker sånt är så himla skoj! Men någon helg ska dom väl lyckas pricka in cup då man är ledig.
I veckan får barnen också sina nya lagdressar med namn.
Elina har ridning på Onsdag och förmodligen träning inför julshowen.
Hon vart bjuden på kalas idag så nu blir det spännande.
 
Tiden tickar och snart är det jul. Har ni börjat handla?! Det har jag! Har t om slagit in en del klappar!
Som Ni vet ÄLSKAR jag jul.
Igår var vi ett besök till tomtarna i Lomsjö. Så söta. Ena hade en luva på över 5,2 m.
Jättemysigt ställe synd bara att jag inte tog med lite fika. Men ska återvända dit igen pga av ett annat uppdrag.
 
Hoppas alla där ute lever och mår gott!
Kram från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0