ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!

GLAD PÅSK!!
 
 
 
Hoppas Ni alla får en härlig helg! Familjen åker till stugan för att köra skoter, äta gott och umgås!
Önskar en stor fin sol och härlig luft. Men allt går ju att stå emot med rätt kläder. Barnen är förväntansfulla och har stampat i några dagar nu. Men idag bär det äntligen av!
Janssons puttrar i ugn och ett tjog ägg är kokta!
Påsken är min absoluta favorit helg! 
 
Har hänt massor här hemma då jag återigen inte bloggat på ett bra tag. Jag är verkligen impad av alla dessa "större" bloggare som orkar hålla tag i detta med att skriva några rader varje dag. Jag själv älskar verkligen att läsa bloggar. Har några favoriter som jag kikar på varje dag!
 
Njut Nu ALLA Goa DÄR ute i helgen! Påsk Kramar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0