ÅÅåhh...

Ligger på magen på min säng och tänkte blogga av mig lite... Rätt skönt kunna trycka ur sig saker här ju...=))
Finns såå mycket man vill skriva om men allt kan man ju inte ta upp här, får nog göra en egen liten hemlig blogg..hahaa!

Sovit som en kratta har jag...:( Jobbiga nätter... drömmer å svettas å vaknar... Men men tur de går över..:D
E nog bara att man har mycket och tänka på mellan varven..

Har precis kommit hem från en tur med stavarna och jag erkänner har jäklig träningsvärk, framför allt i ryggen...
Man går ju på ett helt annat sätt när man har dom två tant pinnarna i handen...men DAMN skön känsla att vara på G kommer inte ge mig nu...!!! Ska bita ihop och gör de heeelt för min skull... Vill må bra, vill leva..!! Vill bli fiiiiiiiiiiiiiiiin...=)))
Måste investera i ett par riktiga skor däremot, får så problem med benhinnorna, vet ju att jag ärvt mina fötter av farmor, har en tendens att trampa på utsidan av fotsulan...

En till sak jag måste köpa är nya stavar, har som funderat varför de e såå halt när jag går å svurit åt allt grus, idag vände jag på dom piggen e ju framme så de blir ju som metall mot asfalt, de glider snart slår de nog gnistor med..!! Men HEJ de e ju cooolt..:)

Hehe min farmor förresten.. hon var en häärlig gumma...=) Hon har tyvärr gått bort för några år sen.. men så är de ju alla ska vi den vägen gå..
Framför allt minns jag henne som matmoran..
Lika glad varje ggn man ringde på dörren... började alltid med att säga titta JENNIE så slank å fin jag är..!! Tänk på de när du äter att du inte får äta för mycket sött....
Kom in ska du få fika??!! HEHEEE!! Duka upp värsta bullfatet, ÄT NU!!
Snacka om stöd .. ;)
Hon älskade att dansa.. =) Var alltid på PRO danser och likande.. de gillar jag man ska inte sluta leva bara för man blir  äldre är ju en ny fas i livet..
Vet redan hur jag ska leva min del av pensionen om jag får leva så länge..=)))

Igår bestämde jag och älsklingen att i sommar ska vi ha en mysweekend med barnen vi ska åka till frösö zoo... längtar faktiskt redan... :)
Ska bli såå mysigt och så glad jag har han...för när jag får en stund med han fast han e 16 mil bort..=(( känner jag mig mycket lugnare... undra va den mannen egentligen gör me mig..*S*
Saknar han mycket... Längtar tills vi e närmre varann...tur dagarna går fort..

Nää nu ska jag nog sluta surfa för ett tag, måste ju plocka dom där satans ögonbryna!! HATAR DE MER ÄN NÅGOT, kan man verkligen vänja sig vi de????
Men ska ju ut på majbrasa ikväll så kan ju inte se ut som en buske, kanske tar eld..hihihiii! Får väl ringa efter min tjusiga brandman i sånna fall och hoppas han släcker.. ;)))

Måste bara säga att Emanuel vakna 6.20 i morse och fråga huur länge de var kvar till majbrasan...Sa att de är länge kvar hela dagen...Men jag vill inte på dagis, JO sa jag... du ska gå en stund för då går dagen fortare..=)
MEN MAMMA jag KÄNNER att jag har magsjuka, vill int...Jooo manne du ska!! Allt för att få skjuta raketer..
Vill bara han ska vara där för dagen går ju fortare för han.. Blir grill med mamma och Sten ikväll blir nog riktigt trevligt e ju kalas väder ute...

Glad Valborg på Er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0