Lite om mig!!

Jahaa så var man åter i bloggandet, kom av mig där ett tag då de vart mycket men nu ska jag göra ett nytt försök, inte för jag vet om jag är så intressant.. ;) Gör de mer för min skull för de är så attans skoj att skriva..

Får väl börja lite me om vem jag är, Jennie 22 nää mena 32 år även om de inte känns så...höhööö!!

Två underbara barn el ska man kalla dom monster kanske..*S* En Emanuel på 5 och en Elina på 3 som förgyller mina dagar med glada skratt, tandgnissel och annat skoj!!

Sen har jag oxå haft turen att träffa va jag känner är mannen i mit liv känns verkligen så, även om vi har våra stunder så är han de bästa jag nånsin haft och får mig att må så bra.. Han e ta mig tusan underbar... 
Och har man inte sina stunder så kan man ju inte ta sig vidare och bli ett för man e ju två människor med olika tycken och tänk. Viktigast är ju att man kan vara sig själv och de kan jag...
Han e pusselbiten jag så länge saknat och de kan ingen ta ifrån mig.

Tack Magnus för du kom in i mitt liv, ser fram emot allt vi ska uppleva..

Just nu är jag i dagarna precis avslutat min utb till storköks kock, känns suuuper för så sent som i höstas trodde jag aldrig jag skulle ta mig igenom. Men skam den som ger sig tur man är TJURskallig.
Vart Godkänd och mer där till VälGodkänd vilket jag är suuper nöjd med, för trivs verkligen i kök.

Inom kort kommer jag och barnen oxå flytta närmre min gubbe, till den lilla orten Åsele, vilket jag ser fram emot mycket, blir ett nytt kliv i mitt liv. Trivs redan så bra där all stress försvinner och man kan njuta av naturen och dom härliga människor som finns där.

De var lite om mig i allafall..
Kan nog babbla på allt för läänge för att nån ska orka läsa..*S*

Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0