Måååndag!!

Ja så var de Måndag då, första veckan som arbetslös, de suuger om något. Men skam den som ger sig snart har man nog ett jobb.. =))
Bara stå på sig och visa framfötterna, dock är ju drömmen ett köksjobb så klart...:D

I helgen har jag varit i Åsele haft riktigt trevligt, började med fest på Brandkåren där min gubbe jobbar extra som förman.
Förstår NI blir avvis, vem vill inte ha en brandman som karl... *S* Men TJI fick ni han e MIN, bara MIN!!  ;))
Där bjöds de på GOD mat  dricka och roliga männsikor.
Träffade oxå vääärldens sööötast hundvalp SUCK vill haaa..;P
Men Men har ju nog med mitt en dag ska jag nog ha turen att få bli ägare..

Lördagen fick jag en tur i Magnus Bettan, SAAATAN va de gick, snacka om hårtork..erkänner jag skrek som en gris..Men Hmm törs int säga hur fort de gick heller vem vet var trafikpolisen finns.. :P Men kan ju avslöja att de ligger typ 500 hästar. Sen skulle han ha mig och köra men jag vägra!! Huuvvva mig om jag hade sabbat nå (vilket jag har en tendens att göra) då hade jag ju fått straff arbete resten av livet.
Så vi tog passaten till hans föräldrar i stället, svärfar var ju tvungen få en Lördags grogg..*S*
OCH JOOODÅÅÅ nooog han jag sabba något, stoppa i en skiva me de sämsta jag hört på länge å när den väl var inne så fick man inte ut den, så nu får min rara karl höra på AMOS heela tiden då han raggar..*S*
FÖÖÖRLÅÅÅT!!

Hann med att stapla ved oxå i helgen å tvätta bilarna å två promenader med lill monstre Affe var ju såå härlig helg...
Längtar redan tbax..SNYFT!!

Men som sagt nu sitter man i ett regnig Umeå och fått hem knoll och tott, alltid lika jobbigt första dagen då dom kommer från sin pappa, stora pojken lär sig allt för grova å fula ord för va som e normalt MORR!! Ringde återigen upp ex å sa att nu får NI skärpa Er jooodå sa han som vanligt. Men Men!! Vet ju hur de blir.

JUST JA har ju fått min lgh idag som jag och barnen ska bo i ...JIPIEE!! Den e jättefin, tror jag kommer trivas där även om den är på 2a våning och jag lovat mig själv å aldrig bo uppe på då jag har en tendens å bli rastlös men men , man kan inte få allt...

Imorrron börjar jag återigen, ska BANTA.. Detta kommer ni  nog få läsa om mycket på denna blogg, mycket för min egen skull som egen pepp å få skriva av mig när de känns som tungt, men ska klara de... Måste klara de!!

Är såååå trött på att vara FET att inte komma i de jag vill ha, skämmas för mig själv. Inte kunna bara vara stolt fin å snygg ...
Så imorgon efter ams mötet då blir de en timma med stavar, ska inhandla kyckling och tonfisk och grönsaker med, sen är de bara le och vara glad!!
Ska ha tappat minst 10-15 kg innan midsommar...
De har jag lovat mig själv och när jag gått ner allt hoppas jag få min efterlängtade tatuering på plats som belöning.

Nää mina vänner och alla andra nu ska jag kika tv och slappa...

Älskar dig min gubbe..
Älskar Er mina barn..

Puss Å Kram å Nyp i Rövva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0