Tuseday!

Jahaaapppp då har snart halva Tisdagen gått, varit på ams på morron fått lite info om hur de går till de jag e inskriven under nu, kan inte klaga ger mig nog stor chans till ett jobb om jag inte så klart hinner före..

Har hunnit med att vara ute med stavarna i regnet oxå var super skööönt...
Imorron då jag lämnat barnen ska jag gå direkt innan frukost..=))
Härligt vara på G med träningen..fast tror de e nå psyksit, meeeenar liksom asså... när man inte bantar kan de gå dagar då jag inte känner miiiinsta behov av sött... men nu när jag satt igång bara för att komma i form så va tror ni???!! E SÅÅÅÅÅ SUUUUUUUUGEN ATT JAG KAN DÖDA FÖR EN CHOKLAD...=(( Hur e man funtad egentligen????

Nu närmar de sig flytten me storm steg ska försöka packa lite ikväll.. måste ju få ner allt och kasta en bunt med saker, orkar inte dra massa skrot, NI vet sånt som kan vara braaaaaaaaa å ha... ;)
Avnjutit en good lunch bestående av havregrynsgrö har jag oxå..avvis vaa??

URK hatar å va hemma, dagarna blir så sega..
Sitter å slö surfar runt lite letar ju en soffa.. e trött på att inte ha nånstans att sitta, men just nu räcker inte pengarna till..ovanligt va??!!!

Har en släng av saknar Magnus stund också... Fast han njuter väl av att ha mig på tryggt avstånt.. Tänk va den mannen fått stå ut sen han träffat mig..*S* Vält han av skotern, stuckit en knivspets i fingret, petat han i öga (vid illa valt tillfälle) HAHAAA!! Men man ska känna att man lever..eller?? :D
Förresten vakna jag med en otäck dröm å snyftade..=( Blää vill inte de ska vara sant och som tur är vet jag ju oxå att den inte är de... :D:D
Men den tänker jag int ta upp här... men jobbig var den...

Idag fick jag VÄCKA barnen fast klockan var nästan åtta, herreguuu va dom sov gott, sen hojja dom till dagis, såå sköönt nu när man slipper alla ytterkläder...
Var å kika på lite nya skor åt dom oxå, Elina skulle behöva regnkläder med.. Hujja!! Hela tiden något..

Snart får jag bilder till min mail som min goooa vänn D ska föra över, så jag kan sätta in saker på tradera, bättre nån får anvädning av de än att de ligger här och skräpar...
Har lite brist på fantsi nu, kanske återkommer ikväll me nå mer vettigt att skriva...
Ska pilla lite ludd ur naveln ett tag nu för att sen gå å handla bacon å ägg, blir nog de till frulle imorron...

Ha det bäst!!

Kram..

Pussar till alla Er nära mig som gör min dag värd att leva.... =)))

Kommentarer
Postat av: Jossan

kul att du börjat blogga!

jag kanske får länka till din blogg från min ;-)

2009-04-28 @ 20:13:02
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0