Då var man ledig igen..

Sitter hemma och ser över räkningarna... :) För en ggn skull är de INTE jobbigt, tänk om man alltid hade det så här...
Hoppas, Hoppas jag snart hittar mig ett jobb.. =))

Ur datorn strömmar härlig lugn musik.. har städat och bakat för fulla muggar idag... har lyckats göra drömmar som inte vart stenbumlingar *STOLT*
Dom var super bra.. :)

Ska beställa Camebridge idag, försöka köra en kur.. Bara så man kommer ner på lite mindre vikt. Har ätit en annan typ förr och de gick, även om jag äter en vanlig måltid.
Börjar med att bara dricka, funkar de inte alls så ska jag äta middag. Gjorde så förr.
Mår så dåligt över mig själv tror ingen kan förstå. Nej ingen kan de!! Hur de sliter och tar på mitt humör att vara så här rund.. =( 
Nåja snart Torsdag då ska jag till läkaren iallafall... Kommer bara bli lite svårt då barnen är med.. =/ Om jag då bara haft Elina hade inte gjort så mycket men Emanuel förstår ju så mycket...
Ska ju öppna mig och lätta mig, kommer nog bli mycket prat om de nu är en bra läkare vill säga.
Men Men jag MÅSTE och vill inte vänta en dag till....

Solen skiner ute är jättefint höst väder nu.. :)

Sugen på surströmming e jag..*S*  Det hör ju som hösten till....

Nä nu göra nytta...

C`ya...

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0