Dimmigt.....

Jepp nu e de dimma ute, hade hoppats på sol hade ju lovat barnen bada men men!!

Var ett tag sen igen jag skrev några rader till Er mina fans...;)

Har varit i stugan hela helgen med min gubbe och där får datan INTE vara med...  :)) E man ute och njuter är man...Vart dock inge fiske så fort man tänkte ordet så kom en fin regn skur, men vi mös ändå.
Var ute och åkte lite.. Hör och häpna så var vi och hälsa på Bodensare som var stolt ägare av ett litet torp. Super mysigt litet hus...
Passade på att städa upp stugan med.. :) SÅ nu luktar de gott nästa ggn vi kommer dit.

Jag BADADE..:)) De Ni!! Tror de är de kallaste vatten jag nånsin stoppat tån i... *S*
Blodet frös till is..
Min gubbe värmde mig INTE... =(( Han Filma??!!!!! Och skratta... Va är de för MAN??!! ;)
Men efter mycket om och men så JA jag doppade kroppen... tvätta håret och näästan simma..:))

hmmmmmmmmmm jöjö     hon ljuger (Magnus inlägg om att jag badade)

Men DOPPA mig de GJORDE jag.. :P

Jag och min älskling hade en utfllykt till hans jaktkoja den lilla kojan på 6 rum och kök.. heheee!!
Där släppte vi lill Affe och grillade flinta... Sen åkte vi runt lite och kikade efter en skogsväg, njöt med julmusik.. :))
Ingen är som oss... :D:D

Sen var de främmande hela kvällen och surr och mys på altan..
Just ja Magnus wokade ju algkött med såå gott!! Ska få in bild.. =))

I övrigt så har ju lilleman börjat på fritids.. :) Liten börjar bli stor... Min underbara Magnus tog han dit första dagen eftersom jag var tvungen jobba...
De hade gått bra och han trivdes verkligen... Nästa dag ville han inte ens att mamma skulle följa han in... heheee!!

Vet Ni va M har gjort med??!! Jo han har köpt en gung ställning åt Elina han e så underbar..... snäll och omtänksam.. :)
SÅ nu har barnen massa fint på gården att leka med..

Annars händer det inte så mycket, jobbar och fixar..
Ska ner på arbets idag för att höra mig för har lite smått panik, vill inte bli arbetslös...

Nä nu sitter Magnus med kablarna i högsta hand, ska kika om jag får in nå bilder...

Ha det gött alla

Pussar!!


Älgkött och Wokgrönsaker, bortskämd e man.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0