Evning....

Så var de kväll igen, gud vad dagarna går fort...
Idag har jag pysslat i min lägenhet gått genom förrådet... Var inte direkt nå jag ville kasta utan ska ta hit de och gå genom de för att sälja på loppis... Vissa saker ska syrran få till till sin lilla/lille i magen.. :)

Har oxå varit på Konsum och shoppat loss..:D Dom hade fått  in ett parti med fina plastburkar i alla de varianter..
Så vart två påsar.. hahaa! Min gubbe såg inte allt fööör lycklig ut. Men jag tycker de är toppen med finare burkar med lock så man kan ha pålägg, sallad mm i. Gillar då det är fint i kylen och inte allt huller om buller... Ni vet man tar en sak så faller halva kylen i famnen på en...
Fanns lite större varianter med lock som barnen kan ha sina pennor, pärlor och annt skrot i.. :D Asså köpte burkar för en 120 kr..:D Dom kosta faktiskt bara 10 kr/st..:P:P

Fick ett il med och rensa ur en rabatt som jag ska plantera om till våren/sommaren. Så nu ser den riktigt fin ut..

Sitter och kikar på tvn medan jag skriver här, ett program på fyran Grillat, har aldrig sett de men de varkar vara riktigt bra..:D
Dom gör massa gotta.. =) Indisk inriktning idag... Finns de nå mer spännade att testa nått nytt recept???

Idag har jag längtat enooormt efter mina barn, sa det till Emanuel då jag ringde han. Var nog inte så smart min lille son vill ju gärna ta på sig saker. Så han vart riktigt bekymrad och sa men MAMMA du har ju MAGNUS, sööt ungen min. Fick försöka förklara lite va jag menade och att nu skulle njuta av att vara hos sin pappa och ha roligt.
Inte lätt och vara 6 år..:)

Imrogn är de jobbdag igen.. :) Skönt.. alltid skoj dock inte de roligaste passet eftersom jag ska vara och städa på Å..

Nä nu ska jag sluta svammla och kika runt lite på nätet...

Pussar till Er alla... !!



Kommentarer
Postat av: Jossan

du har varit effektiv hör jag.

kul när man får ordning och reda på saker, då behövs såna där burkar ;-)



Kram på dig!

2009-08-18 @ 08:50:07
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0