Gääääääääääääääsp...

Guu va trött jag vart och klockan är inte ens halv nio...hihi! Fast kanske inte så konstigt då jag vakna före halv sex i morse och kunde absolut INTE somna om..
Barnen har sovit sen sju båda två så jag har haft en lugn och skön kväll.. =)
Elina är helt slut efter dagis när hon inte sover där men så stor att sover hon så får jag hon inte i säng i tid på kvällen...
Så man får stå ut med extra mycket grin och skrik. Ska bli skönt då trotsen lagt sig, för jisses anamma satan i gatan va små tjejer e tjuriga.

Sitter och slö glor på nöjjesmasakern el va de nu hette som gick då man var mindre..=) Dom visar de på SVT 24..
Den kanalen har stått på hela kvällen har ingen dosa för tillfället så orkar inte lyfta på fet arslet för att byta kanal.
Jag minns "den tiden" då man var liten och helg kvällarna var såå mysiga.. =) Man duka fram med chips och ostbågar så satt hela familjen samlad och tittade..Skrattade och Pratade...De var tider de...
Nu för tiden är ju inte tv lika speciell som då.
Jag minns tom när vi köpte video..:)
Och när jag såg Ronja Rövardotter på bio, tror de var första ggn jag såg en film på bio.

Oj nu fick jag ett tvär sug, tror jag ska köpa Emanuel ett hockeyspel i julklapp..HAHA! De e ju svin kul att spela.. :)

Satt tidigare och kika på när de ska börja nå spinning mm här i Åsele men inge nytt hade kommit upp..=( Får nog ta och slå en signal dit och fråga... För jag vill sååå myyycket börja träna igen.

Just ja?? Någon som vet något bra tandblekningsmedel..?? Fundera på att köra en kur.. Även om de sliter lite, men va gör de?? Kan ju vara värt de...

Haha FAN va snygga kläder man hade slutet 80/90 tal.. stentvättade jeans med hög midja och som bälte skulle man ha tunna neon färgade små bälten..hehe!
Sen hade jag alltid en tofs mitt på huvudet med lite hår utsläppt...De var tider de!! :D

Nä nu ska jag sluta svammla och lägga mig och läsa..

Sov Gott Kära Läsare!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

...såg oxå på Nöjesmassakern igår! haha snacka om flashback alltså. Roligt sånt där.



OCH du får inte glömma "New Maxim" mysdressarna, de var ju riktigt hotta ;-)

Kommer ihåg en som du hade som var vit med neonfärger i trycket, den var jag nog lite avis på.

Jamenguuu den där tofsen, hur fn länge överlevde inte den på våra skallar. Helt otroligt.

2009-08-25 @ 10:29:03
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0