Heelg....!!


Jobbar hela helgen.. Kanske inte det roligaste men ett måste... =) Ger ju pengar och pengar är bra.. :)
Dagen på jobbet idag har varit hur lugn som helst, enkel mat och allt var städat och fint.. :)

Till kvällsmat vart de TACO mums!! =) Kanske inte den mest barnvänliga mat... hehee! Kladd Kladd..:D
Efter maten åkte min älskling iväg för jobb igen, han e så duktig min darling. Hjälper till och ställer upp...
Sen ska han ju passa barnen i helgen, så mycket vila för han blir de ju inte.. =( Men är han evigt tacksam...

Tomorrow efter jobbet väntar krafter.. ;) el kräftor då? Är Elina som säger vi ska äta krafter inte så tokigt de heller iofs..;)

Juuuuuuuuust ja... =( Har ååååterigen lyckats...backade ut bilen från jobbet och då small de!! What??!! Tänkte jag... Hmmm vet inte vad jag stött i men spoilern (el va de nu heter) den som sitter fram har hmm typ som hoppat ur.. Suuuuuuuuuck!! Ochså klart var de på Passaten... jajaa..bara bita i sura äpplet och erkänna för Magnus, han sa dock inte så mycket.... !!

Jaa nu minns jag ju... var ju de jag skulle berätta... =) Fick remiss skickad om en magoperation.. :)
Så nu är jag ett steg närmre de även om de kommer ta tid innan op blir av. Är ju en heel radda med möten mm innan de slutgiltiga händer...
Känns både häärligt och lite oroligt... Ser ju som ingen annan utväg eftersom jag inte lyckas själv, fast å andra sidan så är de ju en tuff op... Men i slutändan kommer jag ju få ett så mycket bättre liv då jag orkar mer och alla fett relaterade sjukdomar minskar.. = ) Plus att jag nog blir lite snyggare.. ;)

Nä nu ska jag dra filten över fötterna och svara på lite frågor på postkoden... =)

Kramar!!

M älskar dig så de värker.. =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

visst blir man galen på sånädär små "bilolyckor" man råkar göra, som rentav berodde på att man själv inte såg sig om tillräckligt åså trycker man kanske för mycket på gasen när man egentligen inte borde. Robban brukar alltid säga att man måste ta det försiktigt när man är på p-fickor, p-platster och mindre utrymmen - jag tror ju jag är värsta rallykallen överallt men det har ju visat sig att jag kanske har överskattat min förmåga en del gånger. Ny audin har redan fått erfara mitt kassa backande - TROTS pipande backvarningssytem! då är det illa haha. Men jag börjar lära mig nu....eller? ;-)

2009-08-29 @ 13:10:10
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha... tom pipande ljud, då e du värre än mig... :)

2009-08-29 @ 19:01:43
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0