Kidzen...

Är hemma sååå myyysigt..=) Som jag saknat dom nu är det liv i luckan igen...haha!!
Dom är riktigt lugna och harmoniska, vi köpte lite goo mat och har kikat tv, spelat spel och målat... Sen har vi haft rengöring, klippt naglar och luskammat (skolan vill att man gör de innan dom börjar) ..Var inga kryp iallafall, sköönt! =)

Helgen har varit bra Fredagen var mysig lugnt och skönt hemma.. :)

Lördagen var vi bjudna på stoor fest så vi åkte dit men där var typ tio 20 åringar och jag och Magnus.. haha! Visst han kände ju dom men jag kände mig lite som farmor.. hihi! Så vi vart inte lång randiga där.. :) Iofs var vi där rätt tidigt så de kan ju ha kommit mer folk eftersom men regnet stod som spön i backen kallt och trist. Synd för han som fixat festen.
Efter vi varit i ladan åkte vi till pizzan och drack några öl men var hemma tio så elva låg jag nedbäddad i sängen och sov sött.
Fast nu ska jag vara VIT ett tag bara kanske nått glas vitt vin så där på hemma plan. Är rätt less på att vara onykter, man får ju inge gjort... Sen har jag en tendens att bli snee då jag får i mig för mycket inte alltid då men ibland.. är inte sämre än jag kan erkänna de. Dock har man ju ibland anledning att bli det och när man druckit kan de ju bli tio ggr värre.
Nu tänker jag inte ta upp vad som kan göra el har gjort mig  sne, de får personen el personerna i fråga själv minnas

.. Tar på mig allt ändå och säger förlåt. Fast jag ibland kan tycka att allt inte beror på mig. Sen vet man ju inte om den andre minns?  Nåja sak samma, när spriten går in går vettet ur de vet ju alla. Vill då absolut inte förstöra de förhållande jag har nu med att göra bort mig el förlora ev vänner pga av spriten.
Jag e dömd att misslyckas.. men men.. lika bra att erkänna det jag tål inte alkohol i för stor mängd och lessen för Er jag sårar.. och för den jag är.. Men gjort är gjort och man kan bara välja själv.. Skämms för att skriva det här så klart men som sakt har ju bestämt mig för att jag inte ska ljuga för mig själv utan stå för de och bara ändra på saker som kan bli bättre.

Just nu bor jag och barnen i lägenheten så gubben får vila, vilket han inte tycks klaga på. ;) Tror jag tar musten ur han..
Ska väl fixa och dona lite, jobbar ju nu några dagar, sista veckan..
Få se vad man får göra sen.. :)

Just nu längtar jag mest efter en Kram en puss och mys...
Ska ta hand om barnen nu...
Kramar till Er alla!



Kommentarer
Postat av: Jossan

hmm jo alkohol kan få en å säga ett å annat och förstärka ens dåliga humör för tillfället.

Man vet ju dessutom hur ärlig man kan bli på fyllan, kanske lite "våldsamt" ärlig t o m.

Jag har också valt och ta det lite lugnare med alkohol vissa perioder när jag vet att det gått överstyr för man är ju inte mer än människa. Det kan slå slint för alla oavsett hur blyg och timid man är till vardags ;-)



2009-08-23 @ 21:34:39
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Gumman! Så skönt med dina inlägg att man ser att man inte är ensam. Uppsktattar dom jättemycket ska du veta.. =) Och JA när jag får alkohol i mig så kan för mycket komma fram..På ont och gott..=) Man tänker rätt för stunden iallafall...hahaa!!

2009-08-24 @ 18:06:37
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0