Ledig...

SÅÅ skööönt ledig nu tre dagar.. =))
Barnen åker till sin pappa idag...*SNYFT* Blir som tomt även om de kan vara skönt vara för sig själv...

På morgon har jag hunnit tvätta all tvätt och diskat, nu ska jag snart fixa lite lunch... 
Vid ett åker vi mot Bjurholm....
Få se vad man hittar på ikväll, ska i allafall få in jobbansökan på jobbet som ligger ute här...

Va hittar Ni andra på då??

Prata med min kära syster i gbg igår... Dom ska snart flytta in i sitt nya hus, skulle sååå gärna vilja åka ner och titta på de..:D :D
Men få se... ska kika upp flyg biljetter....

Fattar Ni alla sommar älskare snart e den över... :))
Är väldigt mörkt redan ute nu på kvällen...
Sommaren går alltid fort??
Men Men nu kan ju börja kika på skoter igen, hoppas jag får råd köpa en egen snart.. :P:P
Behöver ju en kälke med så barnen kan följa...

Nä nu ska jag göra nå vettigt innan de är dags att åka..

Saknar mina vänner ....

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0