Leeeedig...

Hahaahaa här jobbar man hårt... :) Ledig igår, några timmar´s arbete idag, sen ledig onsdag..:)))
Regnar igen... *SUCK*
Idag blir det isterband, stuvad potatis och rödbetor..*Mums*
Kan bara inte bestämma mig för senapsstuvad el dillstuvad..hmm?!! Lutar åt dillstuvad.. :)

Sitter och lyssnar på lasse stefanz dom spelar några mil bort den 4/9, VILL DIT!! Är barnledig.. :))
OjOj va jag skulle njuta av att se dom igen.. Dom e bara för bra.. :)) Skulle oxå vilja att M var med för att lära mig dansa, med han törs jag ju slappna av. Sen skulle jag vilja se han dansa, för han kan!! Jätteduktig på de där med takt..=)
Hade vart såå super mysigt kanske hyra en stuga i dom krokarna, om de finns??!! Jag och min Älskling. Fast vet inte om han vill..

Mitt hjärta tickar idag, lite tankar snurrar... Som vanligt.. ;)

Ni som läser min blogg.. kan inte ni svara på vad som gör er lyckligast?? Är bara lite nyfiken... När känner Ni bara den där WOW va jag har de bra känslan!! För mig är de helt enkelt då jag kommer HEM..När barnen är glada, gubben ler och man får en KRAM och får höra gud va jag saknat dig idag..!! Ja men Ni vet hur jag menar. Då är jag som lyckligast.. =))

____::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__::__

Vet ju med mig själv att jag kan vara rätt osäker på mig själv, att jag kan/vill höra att jag e bra, omtyckt och uppskattad rätt ofta, för då blir jag lugnare inombords. Det har ju att göra med mitt envisa sämre självförtroendet. Det jag arbetar så hårt med för att sluta vara dum mot mig själv och förstå att jag e BRA. Den kampen jobbar jag ju ständigt med.
Jag kan visa mig stark men egentligen är jag bara en FIS i rymden...*S*
Och de jag uppskattar mest i vardagen är ju dom små orden.. E jag fånig?? Kanske??
Menar jag kräver inte att få höra dom men dom gör att jag mår bättre.. För vem gör de inte de?? Menar nog blir man glad när man får positiv kredit.. även om många inte visar de.
Jag vispar ofta bort de i vissa sammanhang, kan som inte förstå att jag e BRA. Fast som sagt har blivit tusen ggr bättre på att ta emot det. Och inombords blir man ju otroligt glad.

Nåja slut surrat om de.. :)

Nu ska jag snart styra kosan mot köket, kurrar lite i magen, har inte varit hungrig idag så åt ingen lunch nu ska de bli gott med mat.. :) Dessutom får jag ju öppna en av mina fiiina nya burkar med sallad... :P:P

Pussar!!





 


Kommentarer
Postat av: Jossan

det är oftast de små och oväntade sakerna som gör mig lycklig



- när middagen är klar när man kommer hem efter en dag på jobbet



- när han säger vilken underbar fru jag är bara sådär =)



- renbäddad säng haha kanske lite off men men...det är en obeskrivlig känsla att lägga sig med doften av rent, rent rent och lite krispig känsla mot huden.



- att titta in i sin mans ögon och bara känna den där känslan att samhörighet som man inte känner med någon annan.



2009-08-18 @ 18:57:48
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för svaren.. =) Hehe ja renbäddat e fin fina saker, mina kuddar å täcken å allt hänger på vädring idag..;) Så man kommer sova som en prinssessa... =)

2009-08-19 @ 10:48:25
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0