Lördag hela veckan...

Då var det kväll då... Man jobbar ju hela helgen har ju en gubbe och barn att försörja.. ;)

Dagen idag har varit ganska seg och lång.. Är ju så varmt... *PUST*

Kom hem där en grill middag väntade gubben och hans föräldrar hade fixat goo maten.. :)))

Magnus passar barnen i helgen och han gör ett fiiiint fint jobb, han e så snäll med barnen.
Dom har varit i Siksjön och badat heela långa dagen..Gissa om jag hade två nöjda barn?? !!
Hade varit ett stort gäng där så barnen hade massa kompisar...

Är rätt trött så jag orkar inte skriva så mycket..

Just ja har en sak att berätta.. ;)  men spaar på de ... :D
Men saker kommer förändras lite.. :))

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Nu blev jag ju nyfiken, ring för tusan till mig när du har tid:)

2009-08-09 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0