Middagen ...

Är avklarad...sitter vid burken en liten stund medan barnen ser tv.. :)
Magnus var hit och åt med oss, var trevligt...Dock fick jag inte ens en puss på maten *MORR* =)
Han skulle iväg och skjuta in bössan inför jakten, så antar älgar e väl de enda han tänker på just nu och själv e man ju  mer lik en gris.. :P
Får fråga om han inte vill börja med grisjakt.. :D

Ville bara säga TACK till J (lillaego) som jag länkar till...Måste bara säga att det är så skönt med dina kloka ord och att du med erkänner så jag inte känner mig så korkad och ensam hela tiden med sånt jag gör... :)
Att jag inte är mer än mänsklig.. och att vissa saker får man ju helt enkelt ta tag i då de går lite på tok.
Sen hoppas jag verkligen jag kommer ner till sthlm så vi får träffas IRL prata gammla minnen och byta andra tankar och ideer.. Vi var super kompisar i barnåren.. =) Lekte jämt och ställde till med bus för grannarna i huset vi bodde.. =)

M har ev hittat en som kanske behövde en lgh hade ju vart nice,, få flytta in tidigare..
För jag längtar då att få bo under samma tak ha alla saker på ett ställe och känna nu är man hemma på riktigt...för trots allt bor vi ju där mest.
Även om jag är hemma nu så han får vara i fred och vila lite.. =)

Annars i veckan får jag se vad jag hittar på är ju ledig onsdag och torsdag...:) Hoppas på väder så man kan vara ute lite, kanske åka till skogen med barnen el så.. :)

Emanuel har ju startat på förskoleklass idag så han sken som en sol och berätta vad dom gjort.. . =)
Så mysigt tiden går så fort nu, snart är han ju så stor så man ser han väl aldrig hemma..=( Men så är ju livet..
Dom kan ju inte alltid vara SMÅ...:)

Nä nu ska jag ta ett lååångt bad och sen gosa i soffan...

Kramar!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm minns allt lite bus ni gjorde....glasspinnar i brevinkast och så...om det nu räknas till bus, vill minnas att det var ett raggningsförsök eller e jag helt ute och cyklar :)

Hoppas allt e bra, men det verkar det ju vara med tanke på det som står...håller mina tummar att du blir av med läg. tidigare....Kram från lillsyrran...

2009-08-24 @ 19:34:44
Postat av: Jennie

Hehee...njaa visst de gjorde jag men de var med M då, då vi var riktigt små.. J var int med på dee... =) Men massa annat skoj hitta vi på, lilla syster her self var ju oxå med och lärde sig av oss..mhuhaa!! Kramar

2009-08-24 @ 20:18:45
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

men tack vännen =)

ja det skulle vara sååå kul att ses igen, när jag läser vissa av dina inlägg inser ju jag att vi fortfarande har mycket gemensamt.

OM du kommer till Sthlm får du inte åka obemärkt förbi, det är ett som är säkert!



Oh yes vad vi hittade på bus för grannar och andra som kom i vår väg. Roligt var bara förnamnet.

Kommer nog ihåg när vi började tjuvröka och lillasyster var med ( hon var inte sen att haka på hehe ). Sen när du el jag skulle köpa ett packe röda Marlboro på Handelsmannen, såklart inga andra för de var inte nog häftigt. Haha, Jessica hade ont i halsen dagen efter det kommer jag så väl ihåg.

2009-08-25 @ 10:21:35
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0