Nr 1 ..

Sover.. =) Lillan somna in i soffan vid barntvn... ante mig de skulle bli så... Hon var sååå trött...
Vi har käkat middag sen varit och matat ankorna som bor här brevid oss i en liten damm...
Ena nöp Elina i fingret.. hihii! Hon stack ju in handen och fågeln vart glad och tänkte MAT!! FisLisa vart nog lite rädd men de gick fort över efter lite psykologi snack från mamma dunderklump.. :)

Emanuel gäspar hej vilt i soffan så snart e det nog kväll där med.. Han har haft en rolig dag på förskolan ..
Var ju och köpte sportGODIS idag.. :) med barnen..
Vet NI vad de är??
:)) Joo alla som sett Lazy Town vet.. :) Det är äpple, dock så hade ju vi bara banan hemma i morse. Men ett plus ett blir två så Emanuel räkna ju att banan oxå är frukt så så då är ju banan sport godis..:D

Så nu har vi skafferiet fullt med massa goooda sportgodisar, bra för både mamma sporthjälte och hennes små heros.

Var en sväng till min gubbe på kvällen..SUCK saknar så att sova med han... kan ju som inte rå för att jag är så här käär... Fast snart blir vi ju sambos..*längtar*
Även om tre månader känns länge så går de ju fort...

Nä nu ska jag natta Emanuel..

Ha det gött alla!!
Kramar



Kommentarer
Postat av: Jossan

kärleken är underbar...vet hur det är att längta man blir ju bara om ändå ännu mer in LOVE varje gång man ses.



bra det där med sportgodis, det ska jag komma ihåg ;-)

2009-08-25 @ 20:23:36
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0