Puttrar....

Det gör min lasagne som står i ugnen..=) Mumma!! FÅ se va gubben säger han brukar va lite kritisk mot min mat..heheee!!
Han är ju som duktig själv och gillar sin smaksättning..De får man ta.. :))
Inte lätt med två hemmafixare i köket.. ;)

I övrigt har jag inte gjort mycket, sov som en gris igår, vet inte men var helt slut, först somna jag en stund på soffan till filmen vi skulle se!! Vaknade palla mig upp med ett MÅSTE i kroppen (hade lika kunna fortsatt sova) ..Tog in tvätt och stöka på lite.
Åkte och hyrde en ny film.. Järnets änglar inspelad i Luleå.
Vänta på att gubben och jag skulle se, såg väl första halvtimmen så vid halv elva knoppa jag in igen.. Hahaa..
SÅ får allt se slutet idag... Måste ju ta rätt på hur de går för damerna i filmen.. :))

Har sökt jobbet som finns ute i Åsele, hoppas på tur denna ggn..:D Vem vet??!! Antar de e nånga hundra sökanden.. Nåja vattafacka har väl lika stor chans som alla andra..

Nu ska jag till och dammsuga huset, usch va Affe gubben kan släppa hår...

Just ja väntar samtal från sjukan med, ska beställa tid för en op..Jag orkar inte mer!! Orkar inte vara fet, jag lyckas ju inge vidare med mina försök. Har gått upp över 10 kg sen jag träffa Magnus.. =(( Ni vet god mat och  mys framför tvn.;)
Men är så Less på att vara fet och höra hur rund man är. Jag är Jag, Detta är jag just nu. Vet ju att jag e en boll.. Jobbigt att höra det och se sig själv i spegeln och ja...ja...ja...Kan mata på i evigehter...
Vill vara vacker.. =( Kunna shoppa och må bra...
Så får hoppas jag får en tid snabbt för de är ju väntetid på op..
Var ju framme i kön en ggn men då banga jag ur, tordes inte låta dom skära i mig men nu har jag pratat med fler och läst bloggar där dom gjort en operation och dom verkar ju må bra.. =) SÅ de får kosta vad de vill..
VILL ha ett SMALT liv... !!! 

Uj de droppar i ugnen..eehee!! Tror jag får skura den ikväll...

Nää nu ringer dom, ha de götti!!

Älskar dig M..
Pussar till mina barn, saknar Er..

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0