Svart...

Alltså de är höst nu... =) Är ju så svart redan vid elva nu.... Vi satt ute igår kväll och mös vid en brasa, var riktigt kyligt i luften fick ha både kofta och en tjockare jacka..
Men skönt är de sitta ute och filosofera..
Dock var jag rätt trött efter en hel dag på auktion.. :) Var inte så mycket roligt att shoppa där var mest skrot.. Dock vart de två par skidor åt barnen för heeela nittio kronor och Magnus köpte sig en häcksax.. Så som han själv uttryckte de äntligen gumman kan du få en snygg häck.. :P De är väl kärlek! ;)

Hahaa fick ett roligt citat i helgen av en väldigt förfriskad man på slutet av kvällen..
Satt i fåtöljen, med hängande huvud såg ut som han skulle slockna så jag fråga Sover DU??!! NEJ när man e full tänkter man bara saktare.. Mhuhahaaa!! Så kan de va! =)

Idag har jag stor städat tvättstugan i M´s hus. Vi har oxå hunnit med att vara på kalas hos han bror som idag fyller år.. :)
fick god smörgås tårta och cheescake, MUMMA!!
Så nu e jag mätt som bara den..

Regnet öser ner ut så jag vetta fasiken va jag ska hitta på resten av dagen...

Barnen blir borta en vecka till..=( Så här länge har jag nog aldrig varit i från dom och de känns! Saknar dom så jag blir tokig, kom en liten mamma tår då jag prata med Elina..
Men men... Ska försöka få gjort mycket i lägenheten i veckan, rensa ut å sortera ska ha loppis nån helg framöver..

Nu ska jag kika på unga mödrar i allafall...

KramKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0