The D Day....

Jahaa då var de snart läkar dags... ujuj!! Ska bli spännade och höra vad dom säger....
Min snälla gubbe ska ta Emanuel på sitt jobb, så sköönt. Då kanske man kan prata lite mer i lugn och ro me farbror doktorn....  :)

Efter läkaren blir det Dollar är så sugen kan inte hålla mig.. =)) Skönt komma i väg och göra något annat med...
Vad kan då vara bättre än att bränna lite pengar?? ;) och få fylla på skåpen med lite nya skålar mm..:)

Barnen är hemma båda två idag så de är liiv i luckan, suck! Dom blir såå rastlösa, just nu leker dom för fulla muggar.. sen tvär bråkar dom..men men ljuva små barns liv, antar jag.. :)

Imorron är de jobbar dag igen, sköönt.. :)
Sista helgen nu..:)

Igår kikade jag på Män som hatar kvinnor den var riktigt bra.. =) Kan varmt rekomendera den.. ska kika om de kommer något mer bra snart??!!

Förresten någon som har ett bra tips på någon bok som är läsvärd?? Helst sånna där riktiga gråååt böcker om människors tragiska öden, typ Det böckerna?

Nu blir de tvättis här...

Kjamar!



Kommentarer
Postat av: Jossan

vill du läsa en bok som handlar om människors tragiska öden så ska du läsa "flyga drake" - den boken var så fruktansvärt gripande att ja, jag grät vissa stunder.

Iof en annan genré än "Det" böckerna...

2009-08-27 @ 13:03:57
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0