Virrig!! Vem JAG??!!

Hehee har glömt gubbens namnsdag idag, han hade fått flera grattis sms, men inget av mig .. *SKÄMS* Fast å andra sidan kan jag erkänna att jag tom en ggn glömt min pappas födelsedag el iallafall höll på att glömma. Kom på de sent på kvällen, sån är jag... Fyyy mig!! Ska nog skaffa en sån där födelsedags reminder!! Men asså ska ju komma ihåg att skaffa en sån med... hahaa!
Kan inte rå för mitt dåliga minne, gör de ju inte av elakhet.. men har väl annat att tänka på som att... namaninannaaa!! Ja inte vet jag !! :)

Har skurat huset idag .. Så nu doftar de rent och fräscht.. ska börja lägga in mina första officiella saker, spännade va??!! Känns som pirrigt fast jag är överlycklig att vi ska bli sambo ... =)
Sen tror jag att jag ska baka en kaka.. :) E ju ledig ...

Förresten vill Ni höra en sak.. :))) Magnus fick skrapa rutorna i morse.. :)) Var två minus, snart kan man köra skoooooooooooooooooter, JIPIEEEEEE!! =))))))
Så mysigt nu när de mörknar om jag far in till Umeå på Söndag ska jag skaffa lampor till trädgården som lyser upp buskarna.. :)

Hitta en super mysig blogg om en familj som gör sitt drömhus, men vet int om man får länka här utan att först fråga blogg ägaren??!!
Men gud såå duktiga dom var... de blir sååå fint.... Men man ska ju ha kunskapen och intresset för att göra om från skratch...!!
Fast lite avvis blir jag allt... :)

Tomorrov ska vi kanske ut och fiska om nu regn dropparna kan hålla sig från oss.. längtar tycker de är super mysigt att fiska...
Framför allt att meta gillar jag... flug fiske har jag ju inte testat än..

Dagens fråga? Vad är det mest romantiska du vet?? =)

Nä nu dag att göra nytta...

Magnus GRATTIS på namnsdagen förlåt jag glömde, gottgör de ikväll ....;)))

Pussar!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det mest romantiska hmmm.

...jo när han kommer hem med blommor utan att det är min födelsedag eller namnsdag. Utan anledning helt enkelt.



Själv trodde han att jag tycker hotellnatt, jordgubbar, badkar, fina kläder och middag är det mest romantiska ;-)

OCH det är väl inte fy skam heller...hehe. Ibland tror de verkligen att de måste slå på stort för att verka romantiska men så är det ju inte. Bara vi kvinnor kanske som får dom att tro det ibland.

2009-08-19 @ 13:20:10
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack vännen för de fina ord du skrev i in blogg:)

De värmde, jag har fakitskt sökt hjälp och fått de nu, läsa min blogg så ser du och så kan jag ringa dig:) Hoppas du kommer på söndag de hade varit så kul,, saknar ju dig vännen:)

Kram fr jag

2009-08-19 @ 14:49:27
Postat av: Emelie

Nej, jag har varit med i facket förr men jag gick ur.. Okej, ska kolla med Trygg Hansa och Skandia. Fan blir galen av alla olika försäkringar som finns hehe :p. Men tack för tipsen, är alltid bra att få sånna :D. Kram

2009-08-19 @ 23:25:29
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0