Blää!!

Just nu är man i nån små släng av jag ORKAR INTE Period. Ganska less på det mesta samtidigt som jag verkligen saknar mina vänner. Mina Vänner som känner mig!! Ganska trist mellanåt och inte ha nån sån tjej kompis med barn i typ samma ålder att kunna dricka kaffe med, skvallra om sånt som ingen anna behöver höra, ja ni vet.
Jag e ju svinigt dålig på att hälsa på men oxå svårt att hitta någon man verkligen kan lite på.
Har märkt lite av de att när man flyttar runt svårt komma in, folk är trevlig och pratar med en men de e ju för att dom känner M ingen skulle ju bjuda över bara mig.

Skulle vilja dra täcket över huvudet och sova en halv dag, lyssna på skit musik och dricka vin. För att vakna klockan fyra nästa dag och bara deeega.

En viss del av mig funderar på att ta bilen hemåt, ville så gärna åka uppåt i helgen men de vart ju tyvärr inte.
Dock gillar jag ju inge vidare att köra bil på vintern ensam om de blir snöstorm el liknade.
Haha ja Ni ser ju hur jag håller på.

*Lägger In en SNUS*

Snart ska jag göra mitt sista pass för dagen, sen är vi ledig då kommer soc och hälsar på, inte för jag förstår varför dom ska till oss när de jag som är den "duktiga" förälderna. Men lika hålla dörren öppen för här finns inge att dölja..:)
Är så less på den där skiten samtidigt som jag vill ha allt klart så jag slipper fundera på hur de kommer bli.
Ghaaa om man fick vrida tiden tbax några år!!
En cigg hade vart gott nu men inte ens de får jag och lika bra är de, för vem vill dö i kol???
Fast å andra sidan ska man ju dö av något..

Nä nu ska jag inte plåga Er med! Ska ta mitt feta arsle ur soffan och köpa fiskbullar..*Skratt* M önska sig de idag. MUMS eller??!! Nåja mosad med potatis är de inte så tokigt.

Tur jag har dig mitt hjärta.. Pussar till Magnus..!! :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tristess - ibland vet man inte alls vart man ska få lusten eller orken ifrån. Man vill bara gömma sig...

Du får kanske se till att gubben pysslar om dig lite extra och hoppas att det kanske ger dig den där styrkan du behöver.

Hade jag bott närmare hade jag kommit över på en kaffe och snackat välbehövlig "skit". Varje dag :-)



Ta hand om dig och var rädd om er.

kramar om

2009-12-03 @ 13:25:30
Postat av: Jennie

Tack..=) Ja det hade vart super nice..:) Sköt om dig och ditt med..:) Kramar

2009-12-03 @ 15:57:01
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0