Då var julen över för denna ggn..

Vilken fin jul vi haft. Började med myspys och Bingolottos uppesittar kväll det har som blivit en traditon i vår familj då man har en Bongolotto galen mamma.. ;) Måste ju skylle på något och inte kan de ju vara för att man har fått åldern inne för kärringvarning el?? =)
Till de vart de ett glas god lucia glögg och massa smått och gott. Dessutom var ju tomten och kika in bakom fönstret.. hahaa Ni skulle ha sett barnens min och hur dom fundera, vi var snabba på att sätta ut gröt på bron och den försvann oxå!! Emanuel och Elina höll på att fundera ihjäl sig vad tomten gjorde och om han skulle komma tillbaka. Hihi!! SÅ roligt när dom tror på tomte..:) Vi hade så roligt tillsammans.

Julaftonsmorogon började i lugn och ro barnen fick leta varsinn julklapp. Dom sökte och sökte hade slagit in julaftonskläder som var helt nya för dagen. Efter de vart de sen lång frukost med gröt, sill ägg och ja gud vetta allt.
Eftersom vi skulle åka bort och fira föll de sig oxå så att barnen fick öppna alla sina större klappar hemma lovar vi hade nog ändå? =)

Barnen var så nöjda Emanuel fick en bob och en stooor radiostyrdbil. Elina fick en rosa hello kitty dator och rosa pulka..:))
Sen vart de en lång promenad i kylan tempen visade minus 20 men vi sparkade och drog pulkor hade lite spring race mm
Sen var de av till M´s bror med familj ojoj vad klappar de var.
Massa god mat och trevliga stunder.

Kan väl räkna upp lite vad barnen fick.
Emanuel : Massvis med kläder, två radiostyrda bilar som kan klättra på väggar och under bord, skriv och rit böcker, bilbana, bärgare, skrana mm

Elina: Kläder i massor, skriv och ritböcker, en skrollan, prinsessklänning, grytor till spisen, vantar, en stereo med cd, skrana mm
Tillsammans fick dom oxå de senaste WII spelet, gissa vilka som packade upp de när barnen somnat??!! ;)
Ghaa de var så kul. Måste bara köpa lite mer spel.

Nu ska jag berätta vad jag fick.. :)))
Min kära gubbe hade slagit in ett paket som var fullt med 20 lappar...hahaa kände mig som krösus sork när jag räknade..:) Det ska gå till nya glasögon el linser såå fin julklapp skämdes nästan var så mycket pengar ju. Nåja TUSEN TUSEN TACK än en ggn..:)
Fick oxå en mp 3, en jättesnygg tröja, duk och pengar. SÅ jag hade varit mer än snäll jag med.

Juldagen åkte barnen till sin pappa *SNYFT*
Jag och M var på wärdshuset jag dansa all night long känns man är lite ringrostig e ju öm i kroppen än *SKRATT*
Igår var vi på tre rätters middag hos svärföräldrarna, var små seg så vart en tidig kväll efter lite gutiar hero de var oxå jätteroligt spel.

Nä nu ska jag dö framför tvn igen.

God Fortsättning till Er alla!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0