HoHooo...

Idag kom det.. :) Svaret från tomten..:) Gissa om barnen var lycklig han hade skickat ett brev och ett pussel.
Emanuel var övertygad om att han lämnat både de och mer julklappar för han var så snäll mot tomten igår på julfesten.
Man måste ju erkänna att man blir stolt som förälder då man sitter och kikar på sitt barn som sjunger.
Både Emanuel och Elina med klass/sexårs var sååå duktiga på att sjunga. Dom tralla och de lät inte alls så falskt som jag minns vi sjöng el så är de bara mamma örat som tycker de låter ofalskt..:)
Massa gott fika fick vi igår med..:)

Emanuel ville gå ut och leka idag med sin mamma, jag sa Neee tycker de är lite för kallt. Men MAMMA SNÄLLA!! Njaa sa jag vi börjar med att gå ut med hunden ganska snabbt insåg han att de nog var skönare inne. Tempen idag visar minus 28..:)))
Det är som friskt ute nu. Men de ska tydligen bli varmare i helgen.

Så idag har vi istället spelat finns i sjön, druckit kaffe på magnus jobb och grejjat lite här hemma.
På väg från dagis hitta Emanuel en klass kompis som nu är här och leker e så mysigt höra dom skratta och busa.
Är så de ska vara och ju äldre dom blir desto mer kompisar blir de ju.
Bara börja vänja sig. Imorgon ska ju Emanuel ha sin första sova över kompis.
FisLisa ligger på soffa hon är alltid lite trött då hon varit på dagis där hade dom minsann ätit julbord idag, FUSK!!

By the Way har återigen hittat en vovve jag vill köpa, vet alltid lättare på sommaren men i mitt fall arblös som man är så skulle de ultimata vara nu ju för på sommaren får jag ju alltid jobba.
Dessutom skulle de vara så roligt ha något på dagarna att pyssla med när man bara går hemma.
Ganska trött på att höra av alla att man som e tossig som vill ha en hund. Men jag är jag.
Ju större vovve desto bättre.. =)

NU kom alla kidzen måste hålla koll......



Kommentarer
Postat av: Jossan

klart ni ska ha en lite valp - nu är det din tur att tjata lite på "tomten" ;-)

2009-12-17 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0