IDOL!!!

Just nu rullar Idol på tvn, det är då något jag aldrig kommer bli då jag inte är bäst på att sjunga TYDLIGEN! Fast innerst inne tycker jag då att jag är det!! För jag sjunger ju jämt;)

Ska erkänna för hela världen vad jag gör nu..:) Har satt på tvn, lagt barnen hällt upp ett kallt glas vitt.. Det NI!! Och alla NI som tycker att man inte ska göra så då man har barn, testa!! För OJ va det e avslappnat.. :)

*PAUS, ERIK SJUNGER*

Herrejössesminskapare vad den killen kan sjunga jag får rysningar.
Tänk och få en sån go natt visa..:)

Magnus är på julbord med sina branmänns kompisar. Dom har nog väldigt skojjigt skulle jag gissa!! Var tvungen ge han en pik innan han for, den löd:
M: - Vad trött jag är!!
J: - Det är du nog inte senare ikväll.. ;)
M: - Vad var de där då???
J: Sanningen ;)

Hihi... MMmm hoppas han har kul iallafall det är han väl värd.

Vad ska helgen bestå av då??
Vette rackaren, tror jag ska åka till Doro för att kika på en hundvalp. Men vi får se.
I övrigt har jag inte planerat, jo förresten ska ju äta palt hos svärmora på Söndag *KOMA*

*Tar en klunk vin*

Var på utvecklingssamtal för Emanuel idag, vart mycket sagt.
Men han är väldigt intelligent, hade 31 av 36 på ett test dom gjorde då han precis börjat skolan det kommer göras om snart.
Han trivs och är glad.
Lite annat men de vill jag tyvärr inte skriva ut här.

Josefin kanske vi skulle börja maila varann lite?? Prata om annat än dom små kommentare vi har här till varann.
Vore skoj kunna vara personligare.. :)

Nä nu ska jag kika vidare på Idol.
Faktiskt första ggn jag riktigt följer de, brukar mest se på uttagningarna sen inte mer. Har min gubbe som jagar som tack för de.. :) Alltså tack för att jag fick börja följa de.. ;)

Pyssar!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

men så gott det där goda kalla vita lät längtar tills det blir min tur

asså när Erik sjöng "run to the hills" hade jag värsta gåshuden - det var så ruskigt bra!



det lät som en bra idé det där med mailen - kommentarsfältet är lite kasst för att snacka om mer personliga saker, håller med.

Är ju desto roligare med ett innehållsrikt mail :-)



Kramen

2009-12-05 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0