Måndag...

Så var ännu en helg över och vi närmar oss julafton.. :)
Var en riktigt trevlig helg även om Emanuel fick åka hem på Fredag från skolan då han mådde dåligt, stackars liten. Tog han till doktorn då han ju varit snuvig nu i en månads tid. Men dom hitta inge "sånt" fel på han att han behövde pencellin.
Dock så hade han så mycket vax i öra att dom han misstänkte att E`s rör åkt ut och trumhinnan var skadad.
Så måste tbax nästa vecka för att suga ut allt vax.

Fredag kväll bestod av nattöppet på samhället var ett super mysgt fyrverkeri till julmusik..:) Mycket folk och en helt klart trevlig stund.

Lördag var de julbord, hade bestämt mig för att ha KUL..!! Och de hade jag..:) Dansa, pratade med folk och drack för mycket tequla..*Host* Fast inte så farligt att man inte minns om ni förstår. Svammla på som vanligt.. Tjing!
Men måste ge ett stort plus åt Emma`s kök för bra service och good mat. Var en hyfsat bra orkester med dock inte de som många förväntat sig hörde flera som sa att dom hade velat ha en dansorkester och de kan jag förstå.
Nåja jag fick ju vifta mina höfter och sjunga iallafall.. :)
Måste förresten bara säga.. att jag hade ju högklackat på mig så klart! Bara de att dom är så välanvända så de finns som inge gummi kvar under klacken vilket gör att dom blit jättehala!!
Vet inte huuur många ggr jag höll på att falla inne på Emmas men klarade mig TILLS jag kom UT och skulle hem.
PAAAAAAAAAANG!! AJ!! Har ONT i mina knän vill jag lova, dundermysan gjorde en fin kraschlandning rakt ner på isen!

Idag blir de lugnt hemma med sjukt barn nr två lillan är så snorig och har hostat i natt.
Blä man blir så less på allt sjukt..:)
Bara jag som klarar mig från alla bacciliuskusar!!

Nä nu ska vi kika bompa.

Ha de fint i vinterkyla!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lät som en riktig julfest det där!

När du nämner vurpan på isen... - kommer du ihåg när vi gick på Lunda och det var vinter, vi skulle hoppa över stängslet och gena för snövallarna var så pass höga att det gick, och sen ner på fotbollsplanen som blivit en ren skridskobana och där la du värsta vurpan rakt i en vattenpöl. Herreguuu jag kommer ihåg det än flåt jag kommer t om ihåg vad du hade på dig ( sjukt va ) - en vit New Maxim dress. Du fick gå hem och byta kläder och jag fick förklara för fröken att du var lite sen.



2009-12-14 @ 12:01:41
Postat av: Jennie

Hahaaa jaaaa..:) De minns jag.. Jisses, jag e bra på vurpor jag, tur man landar mjukt.. :)

2009-12-15 @ 14:19:40
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0