Nu är hon här....

Den 10/11-09, kl 3.50, 500 gr, född som valp nr sex kom en stjärna till världen..=)
Trixi är hennes namn och hennes mamma är en renrasig vacker boxer tjej pappa är en whippet.
Nu mer är hon Åsele tjej, mamma å pappas lilla gris..;)
Hoppas få in en bild snart ska bara se om jag hittar rätt kabel..:P

Världens gosigaste och pipigaste lilla tjej..;) Men är ju bara andra dagen i sitt nya hem. Finns en som INTE är glad och de e affepuffen. Få se om de går att lösa annars får jag se vad jag blir tvungen göra.
Men en sak är säker jag är LYCKLIG!! För första ggn har jag de jag vill barn, hund, hus och gubbe.. :)))

Snart börjar 2010 ett nytt år med nya bekymmer.. :) och fantastiska händelser.
Ikväll blir vi hemmavid med fritering på matlistan och lugn och ro. Bara gubben inte får larm..=(

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!! Hoppas Ni alla får en fantastisk ny start på det nya året.

Massa EXTRA KRAMAR åt mina barn, saknar er som FAN kan jag säga.
Älskar Er Emanuel och Elina.

Önska ni var hos mamsen och magnus.. :) Men snart ses vi ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

kan det ha varit vovven som var orsaken till det tidigare inlägget ;-)

himla kul får jag säga med en liten ny familjemedlem, måste kännas hur bra som helst eftersom du längtat efter detta!

hoppas hon kommer trivas i sitt nya hem och att ni får många roliga stunder ihop =)



Kramar

2009-12-31 @ 13:42:25
Postat av: Jennie

Tack..:) Japp de var boven i det tidigare, finns de någonsin en bra tid och ta valp?? Nää så nu gjorde jag de.. ;) Ångrar mig inte en sekund.. =)) Ha en fin kväll..kramar

2009-12-31 @ 22:17:27
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0