Nuuu....

Mina nära och kära ska jag tala om en sak för ER!! Det är VINTER minus 12 grader och snön ligger vit. Det är så fruktansvärt vackert och man blir så pigg och glad..=)
Äntligen håller nu bara alla mina tummar och tår att den får stanna!
Längtar till mina täckisar kommer och att jag får in magen i dom ..:P SÅ man kan ta långa sköna promenader i vinterkylan, älskar komma in med röd näsa!

Såg just reklam för nya programmet Jag ska bli en stjärna. Det ska jag kika på ikväll och se hur barnen och föräldrarna är mot varann. Om någon av päronen pressar sina barn?! El om det är barnen som pressar dom. Nåja ska bli spännade se vad dom har för upplägg.

Fortfarande inge nytt på fronten som jag väntar på..=( Dumma tele ring..:)

By the Way jag handla inge på Ellos.. Toddiloo..:)  Men på Cellbes vart de en skid dress.. ;) Men måste ha har inga vinterkläder.

Nu ska jag se regionala och hoppas på mer snöööö..  !!

Tjing!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

ser den där fina vita snön framför mig och känner de där sköna kallgraderna bita friskt i kinderna. här hade vi bara frost imorse, inget roligare än så alltså.

men man ska ju aldrig sluta hoppas...:-)



åh jag är oxå en sucker på att handla postorder eller för den delen på nätet. det är ju inte mer än ett klick bort hehe. To EASY....

2009-12-02 @ 11:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0