OjOjOooj!!

Hur ska detta gå??!! Det töar igen.. =( Vill ha snööö NU!! Vad e de för väder vi har?? Nej nu får nu alla hjälpa till med snö dans.. ;)

Idag har jag tvättat och tvättat och tvätta och.... Vill ta allt idag så jag kan storstäda imorgon el på Torsdag. I helgen är de ju nattöppet med stort fyrverkeri till julmusik det kommer bli toppen.
Mamma och henne´s Sten kommer hit, dom ska vara med barnen på Lördag då jag och gubben ska på julbord, mumma!!
Blir toppen trevligt tror jag.

Tidigare var jag och Emanuel ute och lekte med 4 hjulingen el snarare han han sladda runt, runt som en dåre med sin lilla maskin. Gissa om han tycker de är kul? Medan mamma är lite orolig i bakgrunden..hehee!!

Fredag ska jag och fislisa åka till Umeå och hämta hit våra gäster ska samtidigt passa på att köpa en uppblåsbar säng det behövs nu när vi får gäster då och då och barnen har fått dom två rum som tidigare var gästrum.
Lär väl bli lite mer sån där nödvändig shopping med.. ;)

Nä nu ska jag fortsätta kika tv och slappa lite..

Kamar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vi behöver oxå snödans! och gärna till det lite minusgrader.

Blött, grått och över nollan är det som vi får utstå, det kan inte bli sämre väder :-(

2009-12-09 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0