Ska jag elller inte??!!

Idag med posten fick jag 40% på Ellos... Ska jag eller inte gå in på hemsidan??!!
Hmmm kan ju tusan handla för nästan 2000 :P och de blir bara runt en tusing.. ;)
Måste noooog kika in liiite.. :)))

Har just slagit ner stor röven i soffan, har plockat undan all tvätt *SUCK* diskat och plockat när man är många känns de ju som de aldrig tar slut, men men! Imorrgon ska jag dammsuga och skura iallafall.
Snart helg igen ju..hehe!
Jobbar sista veckan på mitt vick nu. Känns lite vemodigt men klart de hade varit ännur roligare om det hade varit mer tid och mer pengar.

Här kommer förresten min önskelista av tomten :

Ett fast jobb
En hund
Två snälla barn och en expert som får dom att klaffa bättre istället för all konkurrens och slaggis.. ;)
Träningskort
MP3 spelare
Ett lugnt och härligt år med min gubbe full av roliga saker

Dessutom väntar jag med spänning på en sak som jag fick reda på tidigare idag.. :)) Så nu har jag tele i fickan heela tiden.. :D

Nä nu blir de Ellos..;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0