Snart är de bara en vecka kvar....

Kan NI förstå de??? En vecka till julafton imorgon!! Känns inte så men bara gilla läget. Slog iallafall in resten av klapparna igår så nu är det nääästan färdigt, skööönt!!
Barnens ögon är stor då dom ser hur mycket paket tomten lämnat... *Fniss* Ska ta en bild från vårt juliga hem och kasta in på pixxen senare så ni får se..:)

Ikväll är de julfest på Emanuels skola då blir de lusse tåg, tomte besök och fika.. :)

Min näsa ser ut som rudolf med röda mulen, den rinner! Men Men de som inte dödar härdar..;) Men lite klaga måste man ju.

Vill GRATTA en av mina bästa vänner att hon blivit MORMOR..:) Så klart Grattar jag oxå hennes underbara dotter. Det barnet kommer få myyycket kärlek de kan jag skriva i himlen. Sånt sött litet undervärk dom fick. Dock namnlös än längtar till jag ska få åka och kika.. :)))

Nu ska jag ut och starta bilen ska ta hem lillan från dagis, vi har minus 14 grader ljuuuva vinter..:)

Mys i vintermörkret// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0