TjimTjo!!

Haha jag är nog bäst i världen på rubriker, el vad tycker ni???

Sitter och kikar på förlossnigsklinken ett MÅSTE på vardagarna.. :) Man blir lika rörd varje ggn man ser dom små komma till världen.
Just nu är ju typ alla jag känner gravida.. *AVVIS* Så kommer komma smått med jämna mellanrum ett tag fram över. Klart att det att min älskade syster ska ha en liten står ju som lite över topp alla andra..:) Blir ju trots allt jag som blir MOSTER!! Världens bästa moster ska jag bli.. :) Förhoppningsvis kan man låna hit "den" när den blir större så man får rå om. :)) Tänk att min små älskade barn ska få en kusin.
 
Tanken slog mig återigen att mina barn snart är rätt stor.. =) Alltså om ett år är Elina fem år nu!! Det kommer hända mycket bara detta år utvecklingsmässigt då flickor oftare blir "stor" snabbare.

Barnen är för tillfället ute och leker i snön, dom roar sig oftast bättre med lite snö på backen, skulle vilja hitta varsinn barnspark åt dom.
En sak är säker är skönt då dom är ute och leker som vänner.. :)

Senare blir de Friskusarna.. :) Barnen har inte varit där på länge nu så dom längtar jätte mycket!

Igår kväll tog jag en rätt lång promeix med Affe det var så fruktansvärt ljuvligt. Snön låg så där tät på alla träd och min näsa vart sött röd.. ;) Sen komma in sätta sig i soffan dra på sig tjocksockar. Åhh va jag älskar vintern. Finns bara en nackdel det är bilen på morron.

Förresten fick jag en present igår.. :))))) Jag och M köper ju inte julklappar till varann men jag fick som sagt en present.. Så sött!! Ett guitar hero till Wii ..:)))))) Vi har ju köpt ett Wii åt barnen i julklapp så får ju inte testa spelet riktigt än, men gissa om M kommer gråta då jag vinner??!! ;)

Nä nu ska jag dammsuga övervåningen.

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaha och va fick ja då............ ETT KINDER ägg i "present" innan jul............suck men gott va de haha

2009-12-02 @ 21:07:46
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehee.. ett ägg är ju faktiskt TRE överraskingar ett, så du fick ju som tre saker.. ;)

2009-12-03 @ 10:40:32
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0