Den som väntar på nå gott...

Hehe var ett tag sen jag var in och skrev nu... Vart så mycket i helgen har inte haft tid el ork riktigt...
Torsdag vart massa mys hemma och Magnus hade främmande av nå polers så hela kvällen gick åt...
Fredag var de äntligen dagen D ... Hade såååååååå roooooligt, var länge sen jag hade så kul och fick skratta så mycket.. =))
Konserten var kanon.. :):)
Enda tråkiga var att jag råååkade supa bort digital kameran, SKÄMMS på mig. Men inget ont som inte har något gott med sig, har då lärt mig att aldrig mer ta med den!
Ack bara på bilderna från Emanuels 6 års kalas.. :(((
Nåja inge göra åt nu den lär man ju aldrig se igen..

Lördagen började också bra, hade såååååååååå mysigt hand i hand med min älskling.. Gick och strosa på marknaden och tjata med folk.. :))
Var in på tivolit och VIPS satt jag i en karusell, tuff som man är.. ;)
Asså medelåldern var väl 10 gissa vem som skrek HÖÖÖGST??!! What ?? De var ju jag.. :D
Magnus har filmat alltihop så kan inte förneka de heller.. *SNYFT*
Han har hotat med att lägga de på Youtube.. =) Ska vara snäll jag looovar.. =)))

Sen bar de av hemåt för mer främmande, för att sen på kvällen efter lite om och men inta öltältet..
Var värsta draget där med RIff Raff Ruff, de gänget kan konsten att spela.. :))

Resten av kvällen får ni fantisera om tänkte int ta upp de här men hamna inte i fyllecell iallafall... heheee!!

Nåja var riktigt kul uppleva marknaden.. :)

Söndag var jag rätt spak, asså de kan väl inte bero på åldern att man blir så däckad?? Humpff!!

I övrigt har jag ju inge vidare skoj att berätta förutom att barnen återigen är hemma, såå sköönt..:)
Nu är de mer än liv och rörelse i huset..

Är ledig två dagar nu för att sen jobba helgen igen så imorgon ska jag göra kålpuddinge el kåldolmar få se va jag blir mest sugen på.
Hoppas på lite bättre väder med så man kan få vara ute och mysa lite i solen...

För tillfället väntar disken, asså hur mycket disk kan de bli av fyra pers??

Jooo förresten min gubbe hade köpt en spikmatta åt sin onda rygg, men han palla inte ligga på den så jag testa igår, asså jag vart lite beroende längtar få lägga mig igen.
Asså de gör SÅÅ ont.. haha! Men sen blir de såå varmt och skönt, man känner riktigt var i kroppen man e ömmast..
Där tar de längre tid innan man känner de sköööna.
Så kan varmt rekomendera den.. :))

Nää nu jaga barnen i säng..

Ha en fin kväll alla som tycker om mig.. ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

klart vi gillar dig det är ju därför vi får andnöd om vi inte får någon uppdatering i tid ;-)



skit på kameran förresten, jäkla osis att den försvann...man grämer sig som bara den, har varit med om de där. Inget kul alls.

Men annars lät det som en kanonhelg! =)



<kram

2009-07-21 @ 19:06:02
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0