Fantasier...

Såå nu har man spenderat nån timme framför datorn..
Regnet öser ner, vill ha lite finare så man kan vara ute..

Har suttit och drömt mig bort kikat på kösinredningar, köksbord, mattor, tapeter mm...
Guuuud va jag skulle önska man fick göra om ..ha ett hem där man visste här ska man bo och grejja på...ha pengar...
SUCK blir fan lite små deppig sitta hemma då de regnar.. : ) Tur datorn finns.. och musik! Musik är min livslina..En bra låt kan göra under.. !! :D

Skulle vilja inreda och måla barnens rum, hitta häftiga lösningar.. :)

Sa till Emanuel du kanske behöver ett sånt litet pyssel bord som Elina har..
Han titta på mig och sa...
ETT SÅÅNT FJANTIGT???!! Jag vart full i skratt jasså e dom de??
JAAA... ;)
Så tror jag får investera i ett lite skrivbord.. han ska ju faktiskt börja sexårs.. =)) Skulle vilja ha ett sånt med säng över å en bord under el liknande så de inte tar så stor plats plus att dom kan göra kojjor.. :)

Hunnit med och göra kålpuddning har jag oxå.. :) Haft mamma och Sten på besök..
Tvättat (ska hänga den typ nu) ..
Barnen är ute en stund..
Sitter å diggar musik Edguy den e så bra Wash away the poison...

Fick min första lön idag, dock bara 13 timmar, men de ger ju lite..:)
Ringt Hemtjänsten som tog mitt nr och vart glad då jag hade körkort.. :))) Tyckte jag lät bra.
SÅ får hoppas dom hör av sig.. Fick tips om att prata med en annan med.. Ska ta kontakt där el gå in jobbar ju faktiskt i köket på det stället.. :)

Snart kommer min gubbe hem.. Så vi får nå mat i magen för just nu kurrar den stoort...

Hahaaa..asså ibland e man rätt kul.. :)) Huur många av Er där ute har inte suttit och sjunigt med till låtar man trallat högt och tydligt..Tar i från topp till tå, men hallåå iallafall jag sjunger typ aldrig rätt text utan sjunger de JAG tycker dom sjunger..
Tur inte orginal sångaren hör el så kanske han/hon hade blivit impad för att jag har bättre text.. ;))

Nåååjaaaa....
Saknar Er mina vänner så där ibland.. regninga dagar hade de vart skoj med en kaffe.. =)

Nä nu dax för tvätten..

PSSSST!! Syster Jessica.. =) Jag e beeeeeeeeeta sugen!!! När ska vi??? :))))))

Pussar till ER alla!! och en Spark i vattenpölen så Ni blir lite blöt.. :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

jadu här regnar det oxå, så jäkla trist....



hade jag bott närmare hade jag kommit över på en fika, det hade varit så kul att få träffa dig!



KRam.

2009-07-24 @ 10:49:17
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0