Illa...

Jag mår illa...Blää!! Tur de går över.. :) Vette rackarn va de är med magen idag då?? Är väl nå tillfälligt el den där en ggn i månaden dax..(Jag är tjej med rätt att klaga.. ;) )
Gick hem från jobbet tidigare idag, var så lite att göra så kändes irriterande gå där och dra fötterna, fick massa gjort hemma istället..
Ringt och fixat lite avtal mm.. Lagt in en annons på Åsele.nu för att se om jag kan fynda en cykel åt manne =)

Fick telefon samtal av mamma men ett mindre roligt men inte heller något nytt, kan bli tokig ibland på att man aldrig bara får vara luuugn... Blä! Nåja! Måste ta tag i vissa saker.. Inget jag direkt vill skriva ut här om vad de handlade om även om de skulle vara skönt att få göra de bara för att få lite spontana ideer och tips på hur man ska göra??

Om en vecka och en dag blir Emanuel sex hela stora år.. :) Snart har man väl tagit sig genom den härliga sexårs trotsen (för puberteten) el blir den värre då dom passerat sex.. =)) De får tiden visa..

Magnus jobbar hårt var in där en sväng med men fick inge kaffe..snålis!! Hehee!!
Ska strax rulla och hämta han =) Åka och inhandla ärtsoppa, gubben var visst sugen på de! Jag är mer sugen på pannkakorna som man brukar få efteråt..*S*

Barnen lär vara sviiiin trötta idag, Emanuel vakna efter FEM i morse..!! Och Elina vakna strax efter.. Hörde hur han låg å små prata i sängen, till slut smög jag med upp.. kan ju inte låta stackarn ligga där och vara rastlös allt för länge skulle ju liks upp sex..
Imorrgon har vi lite sovmorgon..sen jobbar jag till halv sex sen HEEEEEEELG!! Jipieee!! Ska bli skööönt.. Få se va vi hittar på...

Nä nu måste jag åka..kanske uppdaterar lite mer sen..

Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

mår illa....det kanske är något annat som spökar ;-)



misstänker något om det där samtalet - har varit inne på en blogg här som även gör mig orolig. Jag hoppas verkligen att det blir bättre men det är jättesvårt att veta HUR man ska göra om inte personen själv vill. Men en stöttande familj som säger vad det tycker och tar tag i saker och ting kan aldrig vara fel.



Kram.

2009-07-10 @ 09:12:42
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0