Jag vet...

...att du sover Kent ekar ur datorn satte mig ner här en stund för att kika runt lite..
Har städat och surrat i telefon, snart dags att hämta tvätten...

Kikade på lite sidor på nätet letar bl a en cykel åt mannepanne alt en fyrhjuling ju som alla vet som jag nu tjatat ihjäl alla om..  *S*
Har hittat sååååååå mycket fint som jag vill handla ur en katalog, men som vanligt, TJA NI VET..:)  Känn ingen sorg för mig ...;))
I will survive..:D De gör jag alltid.. :))
Hade bara vart skoj me nå snyggt till marknaden.. Larz Kristerz kommer ju..:D:D:D Gissa vem som ska stå läängst fram..*S*
Dessutom kommer Dessi och Mamsen blir nog as skoj..:)))

Fick ett roligt tel samtal tidigare, så kul när gamla vänner hör av sig. Var en klasskompis från skolan jag gick som ringde fick oxå veta att en annan tjej som gick med mig tänker på mig och gärna vill ha kontakt igen, sånt är roligt så ska höra av mig till henne oxå.. :)) Är visst saknad.. :))
Vissa dar kan jag längta tbax till skolan så jag blir tokig, de är faktiskt de roligaste jag gjort i utb väg...
Och så mycket man lärde sig..
Även om jag inte är bäst i köket hemma - Magnus jag vet..;) !!
Så brinner jag verkligen för stooor kök..:)
Önskar bara jag kunde få ett fast jobb.. =(  Vill NU!!

Sitter å kikar lite på hus å lgh här i Åsele kan inte rå för att jag inte känner mig rikgit hemma med balkong, men men.. man får ju ta de man får..
FÅ se om vi nån ggn blir sambo i hans hus, de är så mysigt skulle va så kul att få planera vilka saker vi ska ha ihop och göra de till vårt, men den dagen den lyckan.. :))

Nu till något annat..hitta en sida med dikter på nätet var bara tvungen kopiera några, när jag var yngre samlade jag på lite sånt här ..

En kyss är ingen fara
en kyss är inget brott
4läppar möts och så byts
lite spott
Men herregud va gott!

Om du va´ en blomma
å´ ja´ va´ en ko
så skulle jag äta upp dig för du är så go´


Att älska någon är att längta, hoppas, önska, gräla, gråta, skratta....
Och vara oerhört lycklig

Fick som lite nostalgi känning fanns så klart massor me sånna här små dikter, kommer NI ihåg då namnramsorna var så populär, ni vet dom när man börja med ett namn .. Minns Ni?? Skriv på kommentar om ni  kan nån..
Jag samlade på massor av dom..
Jag gillar att läsa dikter och ordspråk..kan sitta en hel kväll och bara le, känna mig lite sorgsen, glad.. ja Ni vet..;)
Tänk vad ord kan göra??!!

Nä nu ska jag kika vidare och sen gå ner i tvättis...

Natti alla!!

PS har ni nån bra tips på bra bloggar?? Där de inte bara står om dagens outfit och vilka sminkmärken som är bäst mm.. Vill läsa om vettiga saker, vanliga människor med tankar, gärna med barn i mindre ålder som jag har... :))





Kommentarer
Postat av: Jossan

kan varmt rekommendera http://www.alltombarn.se/blogg - där hittar du bloggande mammor som skriver om vardagsliv och de som hör till. Jag har mest kikat in på Ninni Schulmans sida - hon tycker jag skriver en del intressanta saker...



Kramis.

2009-07-08 @ 15:43:48
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0