Jopp...

Fredag idag... =) Medan andra går på semester så går jag in på helgskiftet, e de rättvist?? :))

Dagen har bara flygit i väg.. Varit i köket idag och fixat middagen de är kuligt, är ju faktiskt de jag tycker e roligast.. :)

Barnen sover alla tre, japp alla tre.. =) Den stoora bebisen snarkar på soffan, gammal man gör så gott han kan.. ;)
Kidsen ligger där uppe och sover ..
Så jag har de alldeles för tyst och lugnt nu..
Vill gosa jag.. =/ Men de får man ju inte.. *Surar*
Han ska få gottgöra med att köpa lite godis åt mig, e ju faktiskt helg.. =)

Magnus har jouren så han får allt ta de lugnt i helgen, fast de tycker jag bara e mysigt.. =) Göra roligt ihop..
Fast lugnt och lugnt, snäll gubben ska ta hand om mina barn..:) Tror de kommer gå fin fint, hoppas iallafall...=))

Regnet står som spö i backen.. =/ Vi som ev skulle på en liten utflykt.. men men..

Får hoppas på nästa helg då de lutar åt stugan om de är bra väder... Längtar så att få åka dit och bara vara, fiska gå lite i skogen mm...

Nu vakna gubben, jag fick juste lite strip...äntligen... nuuuu...haaaar... jaaag iiiinte tiiiid meer....;))

Sköt om Er i helgen.. =)

Pussar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0