Nyvaken...

Så har man sovit gott en natt till då.. :)
Går kvällen var lugn och skön, en ragg tur med bilen och lite shopping på ica..
Fixade rabarberpaj och torttelini gratäng till middag, de vart mumma.. :)

Sen fick vi lite främmande så de hann bli kaffe med.. :)
En kopp kaffe e fasiken bland de godaste som finns ibland.

Idag ska jag rensa på övervåningen och lägga in lite kläder mm i garderoberna.
Måste ju få ordning.. :)
Bor ju som mest här ska oxå göra i ordning barnens rum.. i helgen ska dom vara med Magnus medan jag jobbar, få se hur de går.. :D

Ska oxå hinna ringa hemtjänsten för att söka jobb hade jag tänkt..

Imorgon om de är väder kanske vi tar en liten tur med bilen och lite picknic nånstans OM M får bort brandkårs jouren nån timma.
Vore riktigt mysigt få komma iväg lite och kika på något.
Finns ju så många fina ställen som man kan åka till på lagomt avstånd..

V31 e jag hel ledig, suck.. Magnus är ledig V32 typiskt va.. :P
Annars hade vi säkert åkt på lite djurparker mm... Men Men får hoppas på nästa sommar att vi kan få lite ledigt ihop..

Nä nu ska jag sätta fart och ta disken som e kvar sen igår..

Förresten jag möblera om M´s kök igår, tycker de vart bättre.. Köket ser mycket större ut..
Sen har jag köpt en ny stoor kyl av hans bror.. :D Ska bli såå gött kunna få in lite mer än i den halva han har nu för de är trångt...

Ska oxå lägga fram ett förslag åt Magnus om va vi ska hitta på min nästa barnlediga helg, ska bara komma på något mysigt..
Skulle vilja göra nå på tu man hand..

Nä nu disken..

Kjamen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0