OjOj...

GISSA HUUUUUUUUUUUUUR LYCKLIG min son var igår???
Alltså först när han hitta cykeln sa han Å Jävlar!! Var super nöjd med den.. =)) Hade ju ingen aning om att mer skulle komma. Han är då inte bortskämd, utan var såå gla åt cykeln och nöjd med de fast han bara fått ett paket, vet inte vilken ålder de börjar att dom räknar hur många paket dom får??

Han cykla och cykla.. =) Käkade smörgåstårta...
Sen kom gästerna och han fick mer paket, slime fick han bl a men han säger flime...hihi!!
Sen två kuvert med två hundringar i varje, var lite svårt då han skulle förklara att han fått 400.. :D

Sen när vi fikat så sa vi men OJ mamma och Magnus har ju glömt ett paket.. Han öppna där låg nycklen ..:)
Han var suuper GLAD en EGEN nyckel..hahaaa!!
Så vi fick säga att den ska ju passa till något??!! Hihi sen var de ut och leta...
OJOJ när han fick se den!!
Var så glad så de höll på att komma tårar....=)) Älskade unge..

Sen fick han så klart en test tur, hmmm!!! De gick fort lite för fort... hahaa!
Fast duktig var han.. :) Kunde helt själv utan att man behövde visa och lyssnade sen när man sa du får inte köra fort...
Bilder kommer komma på pixen snart.. :))

Tack magnus med för du är så gullig och fixar och trixar, DU är GULD värd... Pussen!!

NU ska vi köra en bil..sen hem och packa...
Barnen åker till Umeå idag så nu får man lite semester och marknaden som väntar...

Måste bara sucka lite..=/ förstår inte folk som e vaken på nätterna på vardagar som vet man ska upp skickar sms  mitt i natten...
Mig gör de inte så mycket men min Magnus har lite sömnproblem och så fort han är väckt kan han int somna om..=(
Måste fixa mig en väckar klocka så jag kan slå av tele på natten...
Nåja kul att dom tänker på en..
Värst är mitt ex som skickat halv tre i natt!!!!!!!!! Hur fan kan man göra de då han oxå vet man har små barn, men han kommer ju aldrig bli normal!!

Samma sak som han skulle ju såå stooort vara med på present och en 4 hjuling, som tur var beställde jag ingen då utan avvakta, igår så sa jag åt han du behöver inte vara med, för han hade ju som vanligt inga pengar och gör bara annat som e roligare. Visst skulle jag få pengar nån gång?? men när e det då??
Från och med nu kommer jag aldrig ens fråga han, han får ta hand om sitt och jag mitt... Pucko!!
Få se om Emanuel ens får något.. Nåja hans samvete...

Nä nu dax att sätta fart...
Har en dag full med aktiviteter städ och trädgård och guuud vette allt.. :))

Ha det gött alla!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Den födelsedagen lär han aldrig glömma. Så kul att höra att den blev exakt som han ville ha den.

Det låter så roligt med barn när du beskriver allt som händer i erat liv =)



Kramar.

2009-07-15 @ 10:19:07
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0