Räkningstider...

Det suger, mitt humör har inte varit bra...
Får alltid oro och ångest..
Vill bara tacka Magnus för han får mig alltid på bättre humör.. =) Ger mig en KRAM då jag e ledsen.. :) Du är så underbar! =)

Önskar så jag kommer ur den här cirklen med att leva på soc, de suger så förbannat! Tror NI man får något extra för man jobbar???? NOPE!!
Man ska spara och veta, hade ju vart lite schysst om man i allafall fick unna sig något. Fast jag kanske har fel? Kanske inte är så, samma regler gäller väl över hela Sverige? Ska fråga min egna lilla soc kärring i släkten.. ;) Fast som jag förstod på hon som räknar på min inkomst så är de inte så =(

Men de e fan förnedrande, först kämpa man sig och levde på inger för att utb sig.. VA gör dom då? Jo dom drog alla min stämpling så man kom ner på lägsta botten!! Så nu har man de tusen ggr fattigare än när man t o m pluggade.. Sicket skämt!! Vet ska inte klaga finns alltid dom som har de värre..Fast just nu skiter jag i dom!! Mhuhahaa!!
Dessutom ska dom veta ALLT om en.. Wieee!! 25 000 frågor, om ditt och datt!! Hur,varför, när hur??? URK!

Drömmer.....
Jag vill oxå (trots ungen i mig) vill också ha ett eget hus (vara sambo), kunna planera semester, kunna klippa mig. Åka på spontan semester och unna mig utan att alltid tänka..!!
Köpa kläder.. mm..Vara normalt vuxen med ett normalt liv, det är de enda jag vill ha och ge mina barn.. :)) Behöver inte så mycket extra förutom de lilla extra mysiga.. :)) OKEEJ då en skoter... :)) De vill jag ha!!
Och de livet vill jag ha med Magnus..De kan ni sätta Er upp på.. :)
Förstår Ni att han och hans mamma har skött mina barn heeela helgen?? Så jag kunnat jobba, dom e så guddomligt snälla.. :))

Nu till skämt nr 2 har återigen börjat banta!! JAPP BAAAANTA, alla Ni som vet att jag alltid säger jag ska sen blir de lik förbannat PA NNKAKA.. Mat e GOTT.. :))
Men men skadar ju inte att försöka.. äter stenålders kost.. Den med massa fett och inga kolhydrater...
Ska försöka gå med stavar alla kvällar de går då vi är hos Magnus.. En av tjejerna på jobbet fråga om vi inte kanske skulle kunna gå på jobbets gym nån ggn, hade ju vart guld..:D
Annars har ju M ett fint gym på brandis.. Vill röra på mig!! 
Nåja Alla mina stackars fans som läser denna blogg lär väl få se om jag jublar el klagar inom kort.. ;))
Beronde på hur jag lyckas.. :)

Till helgen ska jag och Magnus till stugan om vädret blir lovande, jag läääängtar så jag håller på att dööö ..:)
Ska bli så skööönt.. Mygg, fiske och sköna dagar.. :))))))
På Måndag blir de Nolia.. Var nått år sen jag var där.. Så mycket att kika på juh! :)

Ska försöka inhandla regnbrallor åt manne iallafall när vi är i Umeee finns int så många affärer här, fast kom på en sak.. :)) Har ju bott här sen Maj nu och varit i Åsele sen i December...
Tror ni jag besökt nån annan affär än ICA, konsum, bolaget, banken och OK... ?? Joo blomsteraffären och grillarna då..hahaa!!
Har inte ens vart in i den klä/sko affär och dom andra företagen som finns här...
Så roooligt tycker jag de är att shoppa.. haha!! Tror jag måste bli lite kvinnligare.. ;)
Shopping är inge jag gillar nå speciellt, bara om jag ska ha något..
Fast den dag jag lyckas gå ner i vikt lär nog de ändras..:D

Nä nu ska jag ta lite kaffe och ett stooort glas vatten, lägga mig på soffan och lyssna på musik...

Puss Å Kram!!


Tack alla NI som orkar med mig dom dagar jag knappt gör de själv..

Pst !! En stooor kram till min yngsta syster som har de tungt... Keeep the fight!!
Pst !! En stooor kram till min mellan syster, som kämpar med graviditeten och flytten, önska jag var där och fick hjälpa dig..

Älskar Er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0