Så var de Måndag igen...

Helgen har rusat, jobbade till halv sex fredag sen bar det av till Magnus stuga...=)) Åt surströmming och drack en kall öl.... Vart inte mycker mer än de den kvällen eftersom jag jobbat i helgen..
Lördag sluta jag oxå halv sex sen åke jag till stugan. Fick i mig lite mat och sen åkte vi en sväng med bilen för att hälsa på Magnus släkt i lill ögda, var där en stund och surrade lite strunt. Gled runt och hejjade på lite andra by folk för att åka hem slå mig ner på altanen och bara njuta.
Finns inge vackrare än en sommar kväll vid en sjö...=))
Söndag åkte jag tidigt.. For till jobbet fixade lunch mm... Sen på eftermiddagen började magen krampa sen var de KÖRT...Magsjuk el va jag fick.. Spydde och mådde så dåligt att jag trodde jag skulle svimma.
Men som tur var så gick de fort över.. =)
Idag är jag bara trött TRÖTT TRÖTT!! Känns som jag inte sovit på hundra år.

Har varit till Umeå en sväng för att hämta hem barnen, så nu är de fullt ös.
Lillan ser tv medan storebror gick till en kompis. Blir fixa middag snart sen tror jag att jag ska baka lite till Emanuels kalas e ju snart dax.. =))

Regn och Regn, klagar inte.. ;)) Skööönt me lite kyla..:D

Ha det gött alla!


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh vad gott med surströmming! jag hade verkligen sett framemot premiären i år men jag får inte äta...men det blir av en god orsak förståss =)



Lät inget vidare med magen - hoppas det inte var något allvarligt.



Kram!

2009-07-07 @ 10:24:30
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0