Saknar Ni MIG..??!!

Heheee.... Jisses vad helgen gått fort...
Fredag kom jag hem till Magnus med dukat bord, han hade städat och friterat gooood mat till mig och barnen efter en lång dag på jobbet.
Fick också ett glas kallt vin.. :)) Var sååååååååååå gott.. :)

Sen vart de fort kväll barnen somnad på noll tid och sen fick vi besök av M`s kusin och hennes kille, vart mycket surr och skratt. Klockan hann bli två innan vi kom i säng. Lite tungt då barnen vaknade sex på Lördag morgon.. :) Men Men..

Lördag åkte vi till Vilhelmina dagarna.. Var jättetrevligt, förutom att vi fick åka i full värme då de var något fel på kylaren..*S*
Den höll på att koka..
Väl där så åkte barnen karusell och köpte godis, så dom var nöjda.
Vi smet in på Spotringen oxå och jag fyndade.. :)) Hitta Emanuels present en mörkblå Marvil cykel på rea.. :)
Så den köpte jag bakom hans rygg.
Troll ungen lär bli nöjd..:)
Hela eftermiddagen var vi sen hos släkt till Magnus var jättetrevligt, barnen lekte och vi vuxna surrade, vissa lyckligt lottade fick ju dricka en kall öl..;) medan andra fick köra.. =//
Väl hemma fortsatte vi till svärföräldrarna och åt middag med efterrätt, URK var så mätt att jag mådde dåligt till på kvällen...
Sen hem för mys.. :))

Söndag va gjorde vi då?? Hmm...
Var ute och gick, tog de lugnt hade bara allmänt skönt..

Just nu sitter jag och väntar på att Emanuels kalas ska börja..
Eftersom dom åker till sin pappa imorgon så ska de firas idag.
Så den blåå cykeln ligger nu i skogen fast knuten i en fiskelina..hihi!! Ska fota sen när de är dax får NI se..:)
I garagaget står en BLÅ 4 HJULING.... heheeeee!! Ja ni läste rätt!!
Fick köpta en begagnad till bra pris så slog till... :)
Har slagit in nyckeln i ett paket (han har önskat sig en nyckel) hahaaa...!!
Så få se va han säger när han förstår att de ska gå till något!!
ÄR sååå lycklig för att de här kommer bli den bästa födelesedag jag någonsin gett han... :))

Finns massa fika så har Ni vägarna förbi, stanna till ....;)
Plus att Magnus har köpt och bjuder på en super fin och förhoppningsvis GOD
Solen skiner på oss för fullt, blir en fin fin kväll... :))

i övrigt så väntar man på marknaden, mamma å hennes Sten kommer på fredag och min gooooa vän Dessi med familj på Torsdag...
Kommer bli en suuuuper helg, kan de bli annat då man ska se LARS-KRISTERZ????? :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0