Sooool....

Jejemännsan.. Den skiner fram mellan träden..=))) Som jag alltid säger och ett av mina motton, efter regn kommer sol... =)))
De stämmer juh! *S*
Nåja de ser lovande ut inför helgen.
Imorgon gör jag min sista dag av sex på jobbet sen lite en dag ledig, skönt.. På Torsdag åker barnen till sin pappa, snyft!
Men Men en helg går fort.. =)
Emanuel längtar så att få köra sin 4hjuling, få se om de blir lite bättre nu så de torkar upp så ska han få köra av sig lite.. :)) 
Dom var ute och lekte lite tidigare i en lerpöl men de om nå kan fånga barn, grisa ner sig och plaska runt lite.. :)

Själv har man precis kommit in efter en tur med stavar, var så skönt få röra på flärret.. :)) Nu e man på G, de enda jag VERKLIGEN saknar är en MP3 hade vart superduper få ha lite musik i örena..

Tidigare ikväll hade M främmande var trevligt.. Kaffe och lite surr.. :)
Dom verkade super trevliga.. :) Och barn i minas ålder..=)

Haha vet ni va jag gjorde idag.. ?? !! hörde aningen fel..
Chefen steg upp och kika ut genom fönstret... OJ en sädescell, utbrast hon...WHAT??!! Tänkte jag?? JA en SÄDESSÄRLA... HEHEEE!! Ahaaa...!!
Undra va mysan tänkte på.. ;))

Idag fyller min lilla farfar 85 år.. :)) Och pigg är han..:D Var så glad åt fotot på barnen jag skickat..:D
Undra om jag kommer leva till 85, de tror inte jag...
Men GRATTIS lilla farfar .. =)

Nä nu ska jag duscha för att kanske få krypa nära sin gubbe sen...

Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

hej vännen,



slänger in en solig sommarhälsning från Boden! Vädret har varit kanon här uppe medans vi varit här och idag bär det av till Sandnäsudden för lite bad.

Hoppas du och familjen har det bra.



Kram.

2009-08-03 @ 09:57:01
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0