Tisdag..

DÅ är de ju snart helg igen..=))
Blir skönt och vara ledig då... Hoppas bara de blir lite sol eftersom vi mest troligt ska till Vilhelmina.. Se på folkrace och marknaden. Magnus bror med familj ska sova där få se om vi gör de, hade vart trevligt tycker jag, men gubben verkar inte vara lika postitiv till de...

Idag är jag ledig så ska städa, har tagit gubbens hus nu, ska ta mitt egna hem sen och tvätta...
Så de bli fin fint och man inte behöver tänka på de till helgen...
Funderar på att se om man kan få till två finare barnrum här så dom har saker...

Igår kväll bakade jag tre sorter tills Emanuel fyller år, lär väl bli nån till innan jag är klar..:D
Sen låg vi och glodde en film på fyran.. Har börjat skrapa ihop stålar till hans present, hade såååååååååååååååå gärna velat ge han en 4hjuling, men får se ur långt jag kommer. Det är hans högsta önskan att få... :)) Är uppe i typ fyra tusen nu men den kostar sju... =//
Så vi får se..

Nä nu ska jag grejja på lite mer ...

Ha en fiiin dag alla..!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0