Tooorsdag?? Whaaat??!!

Jag som har Fredag idag.... Heeela dagen har de kännts som helg idag men icke, en dag till av arbete och slit..
Nåja va gör de har sovmorgon till åtta imorgon SKÖNT! =))

Dagen har bestått av en massa åska, stora hagel och arbete.
Men nu är de kväll, har precis slagit mig ner en stund, har fixat middag och duschat..
Nu fick jag en kall öl... Måste ju värma upp inför Lars-Kriterz imorron... ;)

Barnen är hos sin pappa ju, tomt och tyst men lite skönt med, får ju rå om gubben min..:D:D
Ska shoppa lös på marknaden i helgen, SOCKAR.. =)))
Och imorron kommer ju mamsen... :)

Nu kom gubben ner från duschen.. :) Luktar så gott måste nog snosa på han... =))

Prata med min kära gravida syster idag hon tyckte brösten växte, sa de åt henne var GLAD för sen hänger dom åt andra hållet... *SKRATT*
Gravid plågor och humörsvägningar... :))

Nä nu har jag inte tid mer Er mer, myyyyyyyyyyys med gubben... =))

See Yaa...!!
 Kjamen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Önskar dig en trevlig helg med Lars-Kristerz å annat sköj!



Och hälsa syrran från mig. Jämna plågor är de ju men sååå roligt och spännande :-))))



Kram.

2009-07-17 @ 09:27:36
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0