Trött..

Bläää vill bara sova... =/
Skit dag idag... Ex som hämta barnen bad mig fara åt..... för en skit sak!!
Fy fan jag brann av... Men va hjälper de?? Han är förevigt förlorad bakom flötet... på allvar! Orkar inte ens förklara...
Ska bara se mig i spegeln och vet jag är bra och jag gör de bra för barnen... de vet jag i mitt hjärta...!!

Blir bara såå less.... ibland känns de allt bara hopplöst hade sett fram emot den här kvällen får väl hoppas den blir bättre...

Emanuel har då farit runt på sin maskin på morgon tur man får glädjas åt hans pigga ögon... =))
Nåja imorron kommer fölket från Umeå för att förbereda för marknaden.. =))
Blir kul träffa dom...

Nu ropar M att de e mat,,,

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Bry dig inte om ditt ex, han måste ju förstå att börja hushålla med de han har, du är alltid så snäll och hjälpsam mot alla:-D och du ska absolut inte ta skit från han.... Imorgon kommer vi mot Åsele:-D men de blir först på kvällen:)... Ska vänta till älsklingen slutar så åker vi direkt...

2009-07-16 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0