TRÖTT...

Sånna här dagar önska man att man fick komma hem till någon där maten stod klar, disken å huset var städat... Och som tog över läggningen av barnen..
Inte för jag egentligen jobbat mer än normal pass men när klockan är över sex innan man är hemma så är man rätt trött och barnen med.. :))

Nåja var kräm till middag orkar inte laga mat när de är så här hett, NU FÅR DE RÄCKA!! Vill ha svaaaaalka.. :))
Går fin fint på jobbet och dagarna rusar iväg...
Prata me en som jobbar på skolköket som nu vickar där jag jobbbar. Hon vart super glad då jag hade flyttat hit för de brukar behövas då de krisar.. :)) SÅ där kommer jag få jobba..

Träffa en annan tjej med på ICA då jag slank in där och handla... Hon jobbar inom hemtjänsten passade på att fråga om hon trodde dom behövde folk och JA till hösten trodde hon. Så om tre veckor ska jag ringa chefen (som nu har semester) och säga att jag vill jobba... :D
Hoppas....Hoppas... :)))

Annars e det rätt lugnt för tillfället.. jobb heela helgen, barnen åker till sin pappa imorron..
Få se om de blir stugan el va som händet...

Nää nu ska jag duscha i isbad..:P

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

kul att det verkar lösa sig på jobbfronten håller båda tummarna



ja nu ät t o m jag lite less på värmen så ser framemot lite regn som de hade lovat i helgen...

Ha en skön helg!

Kram.

2009-07-03 @ 09:25:03
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0